mysearchnow.com..niet weg te krijgen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thowra

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Berichten
140
Ik heb een probleem. Mijn IE start constant op met als startpagina mysearchnow.com. Terwijl ik alle middelen heb gebruikt om dit weg te krijgen propt ie m toch weer automatisch m sartpagina als ik de boel opstart.
Ik heb hijackthis gebruikt en overtollige **** verwijdert. Ook de naam mysearchnow kwam in dat rijtje voor. Deze uiteraard ook vwijderd.. ben ook in mijn regedit geweest en naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCH gegaan en bestandje met mysearchnow verwijdert. Ondanks dat allemaal blijft ie maar terug komen tot grote ergenis. Dit is allemaal gekomen nadat ik msn plus geinstalleerd heb.

Weet iemand raad wat ik nog meer kan doen????

Jeroen.
 
Je moet ook niet op eigen houtje zaken gaan fixen in HijackThis, de eigenlijke boosdoeners zijn namelijk vaak alleen herkenbaar voor de echte experts. Die experts kun je hier op Helpmij vinden, door je HijackThis-log te plaatsen in het volgende topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=161468. Lees het eerste bericht aldaar zorgvuldig door, volg de instructies en plaats dan in dat topic het log (m.b.v. de knop "Reageer op bericht"). De experts helpen je dan van deze spyware af.

Lees ook dit nog even, ter informatie: MessengerPlus spyware!. Misschien let je dan in het vervolg een beetje beter op wat je allemaal installeert.
 
Okay Bedankt Buffy voor je geplaatste info!
Inmiddels is het gelukt die zooi eraf te krijgen.
T'zou verboden moeten worden!:evil:


Groetjes,

Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan