mysearchnow.com wil niet verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Als startpagina heb ik planet.nl ingesteld. Maar sinds kort komt er een andere website naar voren "mysearchnow.com". Ik heb spybot gedraaid, cookies weggegooid, geschiedenis geleegd,startpagina in spybot vastgezet, tijdelijke internet bestanden verwijderd en nog verschijnt die startpagina.
Wie help mij van die startpagina af.

Erik

Ja, op deze machine is messenger + geinstalleerd.
over het algemeen laat ik alleen mijn virusscanner opstarten. Het opstarten van MSN zet ik bij "msconfig" uit. En ook in het MSNprogramma extra/opties zet ik het
opstarten uit. Maar ik zal een log plaatsen.

Erik

Geplaatst door compres
Ja, op deze machine is messenger + geinstalleerd.
over het algemeen laat ik alleen mijn virusscanner opstarten. Het opstarten van MSN zet ik bij "msconfig" uit. En ook in het MSNprogramma extra/opties zet ik het
opstarten uit. Maar ik zal een log plaatsen.

Erik

Dat uitvinken van het opstarten van MSN Messenger doet niets af aan al die spywareprogramma's die je samen met Messenger Plus hebt geïnstalleerd. Hier kun je zien welke leuke 'cadeautjes' je bij het installeren van Messenger Plus allemaal hebt gekregen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=154360. Plaats dat log dus maar gauw...

Beste Erik,

Mysearchnow is idd een naar geval, wordt niet door spybot of adaware verwijdert.
De enige manier dat ik het verwijderen kon (op comp van kennissen) was door handmatig alle verwijzingen naar "mysearchnow" in het register te verwijderen...

Groetjes,
Martin.

brrr, ik zie nu wat die MSN aanricht. Ik denk dat ik een doorklikker ben. Ik ga nog even in het register op zoek naar "mysearchnow". en ik hoop het daarmee te elimeneren.
Als het echt niet lukt meld ik me nog wel.

Bedankt eerst.

Erik

Even een Hijack this log plaatsen in de link van M@rio, lijkt me wijzer, dan in het register te rommelen.;)

Ik heb mario `s oplossing gebruikt. Deinstalleren en herinstalleren van MSN 6.1 en dan zonder sponsers en alles werkt perfect.

bedankt voor de hulp.
Erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan