Ik heb een startpagina voor IE ingesteld maar iedere keer als ik IE heb afgesloten veranderd dat weer automatisch in http://mysearchnow.com/ . Hoe kan dit? En liever gezegd: hoe krijg ik dit er weer uit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DaanM
Ik heb alles wat met search te maken heeft, weggegooid bij SOFTWARE (configuratiescherm). En toen comp opnieuw opgestart en toch blijft startpagina mysearch... Kan het wel zolang msn plus op de comp staat?
Geplaatst door DaanM
eerst adaware.. toen spybot.. toen configuratiescherm..
hijack gooit toch meer weg dan alleen maar spyware?
Geplaatst door JKoelman
wat je ook zou kunnen doen is cwshredder laten draaien,..
Nee dus.
Als je geen CWS hebt, is het volslagen onzin om CWShredder te downloaden en te runnen. Je loopt er alleen maar het risico mee, dat je de aanwijzingen niet goed opvolgt en belangrijke bestanden kwijtraakt.
Bovendien is elke onnodige download weggegooid geld voor degene van wie je het download.
Groetjes,
Pieter
Geplaatst door DaanM
ooit ben ik ook heel enthousiast geweest met dat soort proggies en toen deed de helft van mijn proggies het niet meer.. vandaar de voorzichtigheid..
Geplaatst door buffy
Vandaar dat wij hier altijd nadrukkelijk adviseren het HijackThis-log aan de expert voor te leggen en diens adviezen op te volgen, in plaats van zelf aan het fixen te slaan.
Geplaatst door JKoelman
heb de topic nog niet gelezen.
maar toch blijf ik er bij dat cwshredder juist wel gebruikt kan worden. (als aanvulling)
't proggie werkte bij anderen prima (trouwens bij mij ook), en kan dan denk ik ook geen kwaad om 't 's er op los te laten. Wellicht lost 't niks op, maar goed kan best nog ergens anders goed voor zijn.
Geplaatst door JKoelman
(maar goed in principe zou je 't zelf ook kunnen fixen)
Geplaatst door buffy
Ik blijf dus van mening dat het onverstandig is om dit programma zomaar aan te raden aan iedereen die met een ongewenste startpagina zit.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.