mysearchnow.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

marije19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Ik heb een paar dagen geleden MSN PLus gedownload. Vanaf dat moment heb ik als startpagina mysearchnow.com/ Ik kan dit met geen mogelijkheid veranderen. Ook heb ik een ongewenste werkbalk erbij die zich pure defy heck noemt en die krijg ik er ook niet af.

Ik heb mijn computer gescant met ad aware en spybots.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alsvast bedankt

Gr Marije

Welkom op Helpmij.
Volg inderdaad de aanwijzingen van de vorige berichten op.

De-installeer MSN plus eerst voordat je dat doet.
Waarschijnlijk heb je met installeren van MSN plus niet goed opgelet, waardoor je nu met een hoop Spyware zit.

Lees eventueel deze topic ook nog even;
MessengerPlus spyware!!<--klik.

Ik snap eiglijk niet waarom men nogsteerds msn gebruikt terwijl een MirandaIM zoveel beter is. MSN dringt je van alles op, bah, ziekke mesenger!

Ik ben tevreden met MSN hoor, maar smaken zijn er om te verschillen.

Ff een offtopic vraagje: kan dat MirandaIM ook messenger berichten handelen?

Geplaatst door basvdK
Ff een offtopic vraagje: kan dat MirandaIM ook messenger berichten handelen?

Het is een private chat tool voor alle messenger netwerken die er zijn idd, of bedoel je iets anders?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation

Het is een private chat tool voor alle messenger netwerken die er zijn idd, of bedoel je iets anders?

Nee dat bedoelde ik, thanks!
:thumb:

Geplaatst door marije19
Ik heb een paar dagen geleden MSN PLus gedownload. Vanaf dat moment heb ik als startpagina mysearchnow.com/ Ik kan dit met geen mogelijkheid veranderen. Ook heb ik een ongewenste werkbalk erbij die zich pure defy heck noemt en die krijg ik er ook niet af.

Ik heb mijn computer gescant met ad aware en spybots.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alsvast bedankt

Gr Marije

dit heb ik dus ook!! is er een manier dat ik het er af krijg
of staat er ergens een bericht van marije19 hoe het afgelopen is bij haar?
bedankt alvast:)

herkenbaar!

Heel irritant... ik had dat dus ook.... en het is vanaf dat moment eigenlijk alleen maar erger geworden! hopelijk met de instructies die ik op deze site heb gekregen dat ik het eraf heb gekregen..... Ik maak trouwens gebruik van een andere browser Mozilla Firefox..... dat scheelt wel... ideetje? :)

Geplaatst door @temptation
Ik snap eiglijk niet waarom men nogsteerds msn gebruikt terwijl een MirandaIM zoveel beter is. MSN dringt je van alles op, bah, ziekke mesenger!

Zal wel door de eigenaar van MSN Messenger komen :confused:.

Hoe had ik ook probeer FireFox in te stellen als standaardbrowser IE duikt erbovenop.
Ofwel IE hard uitschakelen en compleet niet meer beschikbaar maken of FF zelf de boel laten regelen..

Grappig dat mensen zeuren dat er zoveel rotzooi mee komt met messenger plus terwijl ze het zelf installeren door niet goed te lezen. Een paar minuten extra tijd spenderen om te lezen en je hebt er geen last van

Geplaatst door m@rio
Grappig dat mensen zeuren dat er zoveel rotzooi mee komt met messenger plus terwijl ze het zelf installeren door niet goed te lezen. Een paar minuten extra tijd spenderen om te lezen en je hebt er geen last van

Volgens mij is het zo als je op automatic klikt dat 'ie alles gewoon doorratelt...

Maar het is wel zo wat je zegt :(. Niemand kijkt er meer naar.

Geplaatst door XP_PC

Maar het is wel zo wat je zegt :(. Niemand kijkt er meer naar.

idd voeger klikte ik meestal zó snel dat ik met geen mogelijkheid kon lezen wat er stond :o
Vandaag de dag vind ik dat een programma (met optionele spyware) masterlijk beter moet zijn in verhouding tot zijn concurrenten, wil het kans maken op een installatie. Voor mij valt msn plus daar zeker niet onder met haar toch wel NEXT syndroom ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan