mysearchnow

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
mysearchnow wordt er elke keer uitgehaald door spysweeper en als ik hem dan delete komt ie gewoon weer terug. Ook met hijackthis geen resultaat en ook nie met Spybot ad-Aware en Pestcontrol.....is het toch gewoon een onderdeel van IE???

gr elbert kok

ik kan het niet opslaan als .txt bestand alleen als .log dan krijg je een heel andere weergave dan de oorspronkelijke

Net als txt? Dat is vreemd. Kun je hem hier als bijlage bijzetten als zip of zo? Misschien dat ik hem voor je kan veranderen.

Klopt, je krijgt meer te zien.

Opslaan als .log of .txt maakt geen verschil hier.

Gewoon opslaan als *.log is prima, als het goed is. Dat je dan ineens meer te zien krijgt is normaal, zoals Esjeka al aangaf.

maar dan zie ik die sites met mysearchnow niet meer staan

Geplaatst door egkok
maar dan zie ik die sites met mysearchnow niet meer staan

Plaats je log maar even in de daarvoor bestemde topic. MySearchNow hoeft er in het log niet uit te zien als MySearchNow.

Let erop dat je het gehele log kopieert (Bewerken -> Alles selecteren, Bewerken -> Kopiëren) en dan in de daarvoor bestemde topic plakt. Niets zelf gaan fixen, dat heeft geen enkele zin. Het komt dan meteen weer terug.

Lees het hele log dan eens goed door.
Ze staan nu niet bovenaan, maar meer in het midden.

klopt, heb de log geplaatst. Kijken wat er uit komt, bedankt.

nou krijg ik hijackthis niet van mijn computer en kan de nw. niet installeren. Heb ik die ouwe een andere naam gegeven maar als ik dan de nieuwe wil draaien krijg ik hijack already running......

Geplaatst door egkok
nou krijg ik hijackthis niet van mijn computer en kan de nw. niet installeren. Heb ik die ouwe een andere naam gegeven maar als ik dan de nieuwe wil draaien krijg ik hijack already running......

Even wachten op de reactie van Buffy in het HJT topic.
Ik zag dat je HJT drie keer opgestart had?

Verder zei Buffy dat je een oude versie had. Start even opnieuw op (dan sluit de rest af) download de nieuwste, draai die en post daarmee een log.

Start eens opnieuw op, dan kun je die oude hijackthis wel verwijderen. Hij is nu waarschijnlijk actief.

ja, was weer eens te vlug met zeuren, is in orde nu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan