Mysims

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSandra

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hey hey.

Ik weet niet of het illegaal ofzo is...
Maar ik heb dus mysims gedownload, alleen krijg ik dit bericht telkens;

Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren.
Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5023).

Maar het is gewoon zo; Ik wil eerst een spel spelen voordat ik het koop, dus daarom download ik het eerst, en als het me bevalt, koop ik de legale versie ( Heb al de sims Legaal... )

Dus, kan iemand mij helpen? ;)

Heb je virtuele drives in windows? (bijv van deamon tools)

Ik negeer die foutmelding want heb geen idee wat hij betekend, maar misschien komt het omdat je geen crack erop hebt...?

Dan de virtuele drives uitschakelen

Welke drivers? En waar moet ik ze uitschakelen?
Want Daemon ziet hij als Cd, ik heb Yasu ook al geinstaleert, want eerst kreeg ik de meldig van Emuluatiesoftware...

Waar uitzetten? In het pakket waar je ze mee aangemaakt hebt. In dit geval zal dat deamon tools zijn.

Wat ik tegenkom op internet is dat toch een oplossing. Wat je kunt doen is een cd branden van de image en daarmee installeren (en dus je virtuele drives uitschakelen)

Als toevoeging hierop

Er is inderdaad nog geen crack. Maar met het branden van de image en dan spelen werkt ook niet, want dan krijg je de melding dat je de originele dvd meot gebruiken en niet een copie.

Er is een workaround middels een mini image, maar ook die heb ik nog niet werkend gekregen.

Maar zodra ik de boel aan de praat heb, laat ik je weten hoe.

Als toevoeging hierop

Er is inderdaad nog geen crack. Maar met het branden van de image en dan spelen werkt ook niet, want dan krijg je de melding dat je de originele dvd meot gebruiken en niet een copie.

Er is een workaround middels een mini image, maar ook die heb ik nog niet werkend gekregen.

Maar zodra ik de boel aan de praat heb, laat ik je weten hoe.
Ah! oke, danku! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan