MySoft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Had ook lasr van mysoft...heb toen zoals hier werd aangeraden de file 'host' in Win XP home (system 32/drivers/etc) verwijderd en een nieuw tekstbestand aangemaakt in zelfde map. daarna spybot weer een hostbestand laten toecoegen, maar het tekstdocument blijft leeg. met andere woorden: ik heb geen hostbestand meer!! Heb ik nu een probleem en zo ja wat te doen??

Geplaatst door joepheldoorn
Hoi,

Had ook lasr van mysoft...heb toen zoals hier werd aangeraden de file 'host' in Win XP home (system 32/drivers/etc) verwijderd en een nieuw tekstbestand aangemaakt in zelfde map. daarna spybot weer een hostbestand laten toecoegen, maar het tekstdocument blijft leeg. met andere woorden: ik heb geen hostbestand meer!! Heb ik nu een probleem en zo ja wat te doen??

Installeer het MVPS Hosts bestand. Uitleg: http://www.antispywareoffensief.nl/expertzone/mvpshosts.html

Spybot zal dan weer over MySoft gaan gillen, maar dat is vals alarm en moet je negeren. Die regels in je Hosts bestand zijn niet kwaadaardig maar beschermen je juist.

thx! maar ik kan het bestand niet openen: power archiver zegt dat ik er een bestand aan moet koppelen via het config scherm, maar hoe doe ik dat?

Geplaatst door joepheldoorn
thx! maar ik kan het bestand niet openen: power archiver zegt dat ik er een bestand aan moet koppelen via het config scherm, maar hoe doe ik dat?

PowerArchiver ken ik niet, dus die vraag kan ik niet beantwoorden.

Waarom gebruik je niet gewoon WinZip?

Heb het inmiddels met word geopend, maar zit nu wel met een bestand van 237 kb....las net dat de pc hierdoor vertraagd kan worden. Of is dat nonsens? \

Aanvulling: buffy, inderdaad maar ff winzip gedownd en het daarmee geopend. Echter, blijft 240 kb

Laatst bewerkt:
Waar las je dat?

Ik zou werkelijk niet weten hoe een hosts-bestand (dat feitelijk alleen maar een tekstbestandje is!) je pc zou kunnen vertragen.

Het vreemde was dat ik iemand zag die hetzelfde probleem had met mysoft pas geleden met precies hetzelfde probleem, maar die werd gewoon verwijderd met spybot en kwam daarna ook niet meer terug.

Ik herinner mij dat spybot een viertal verwijzingen vond naar mysoft. Twee kon hij meteen verwijderen, de andere dus niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan