Hallo,
Ik probeer de status van mijn server te checken en dat dan op te slaan in een database... Hier is mijn code:
De code herhaalt zich een paar keer voor andere games...
En hier zijn mijn errors:
Lijnen 30, 47 en 81 zijn het volgende:
Het enigste wat verschilt is de $table_starmade string en de $row_starmade string...
Lijn 61 is wel anders:
Ik heb hier nu een week mee gestoeid en het is nog steeds niet opgelost en ik weet geen raat meer... Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met dit probleem want het is wel een beetje frustrerend...
Mvg, Zandor Smith
Ik probeer de status van mijn server te checken en dat dan op te slaan in een database... Hier is mijn code:
PHP:
<?php
$result_starmade = mysql_query("SELECT * FROM " . $table_starmade . " ORDER BY CONVERT(" . $sortby . ", UNSIGNED INTEGER) " . $order . " LIMIT " . $limit);
while($row_starmade = mysql_fetch_array($result_starmade)) {
$sockres_starmade = @fsockopen($row_starmade['ip'], $row_starmade['port'], $errno, $errstr, 1);
if (!$sockres_starmade) {
mysql_query($con,"UPDATE " . $table_starmade . " SET status=0 WHERE port=" . $row_starmade['port']);
} else {
@fclose($sockres_starmade);
mysql_query($con,"UPDATE " . $table_starmade . " SET status=1 WHERE port=" . $row_starmade['port']);
}
}
?>
En hier zijn mijn errors:
Code:
Warning: mysql_query() expects parameter 1 to be string, resource given in B:\xampp-\htdocs\stats\meta\setstatus.php on line 30
Warning: mysql_query() expects parameter 1 to be string, resource given in B:\xampp-\htdocs\stats\meta\setstatus.php on line 47
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in B:\xampp-\htdocs\stats\meta\setstatus.php on line 61
Warning: mysql_query() expects parameter 1 to be string, resource given in B:\xampp-\htdocs\stats\meta\setstatus.php on line 81
(Error van 81 komt 6 keer achter elkaar voor... :/)
PHP:
mysql_query($con,"UPDATE " . $table_starmade . " SET status=0 WHERE port=" . $row_starmade['port']);
Lijn 61 is wel anders:
PHP:
while($row_css = mysql_fetch_array($result_css)) {
Mvg, Zandor Smith
Laatst bewerkt: