mijn site maakt intensief gebruik van een evenementen database
toevoegen, aanpassen, opzoeken, tonen, tellen, sorteren enz...
Nu werkt mijn site goed (pagina's die databank gegevens gebruiken laden snel)
maar zag ik volgende regels in met rode cijfers in phpmyadmin:
Slow_queries 656 The number of queries that have taken more than long_query_time seconds.Documentatie
Innodb_buffer_pool_reads 1,166 k The number of logical reads that InnoDB could not satisfy from buffer pool and had to do a single-page read.
Innodb_row_lock_time_avg 498 The average time to acquire a row lock, in milliseconds.
Innodb_row_lock_time_max 1,590 The maximum time to acquire a row lock, in milliseconds.
Innodb_row_lock_waits 7 The number of times a row lock had to be waited for.
en zo zijn er nog een hele reeks meer.
Bestaat er ergens een site die punt per punt overloopt en toont wat je moet doen om die rode cijfers weg te werken?
toevoegen, aanpassen, opzoeken, tonen, tellen, sorteren enz...
Nu werkt mijn site goed (pagina's die databank gegevens gebruiken laden snel)
maar zag ik volgende regels in met rode cijfers in phpmyadmin:
Slow_queries 656 The number of queries that have taken more than long_query_time seconds.Documentatie
Innodb_buffer_pool_reads 1,166 k The number of logical reads that InnoDB could not satisfy from buffer pool and had to do a single-page read.
Innodb_row_lock_time_avg 498 The average time to acquire a row lock, in milliseconds.
Innodb_row_lock_time_max 1,590 The maximum time to acquire a row lock, in milliseconds.
Innodb_row_lock_waits 7 The number of times a row lock had to be waited for.
en zo zijn er nog een hele reeks meer.
Bestaat er ergens een site die punt per punt overloopt en toont wat je moet doen om die rode cijfers weg te werken?