Mysql Php.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brownmouse

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
hallo ik heb een vraag.
bestaat er een programma of manier.
dat je iemand database kan lezen.

mvg Timo

dan heb je het over websites niet?
Met firefox en dan firebug moet dit lukken denk ik

dan heb je het over websites niet?
Met firefox en dan firebug moet dit lukken denk ik

is ook een moggelijkheid dat ik het met IE 7.0 kan doen.

wand ik heb me eigen crime game maar wil kijken als mensen kunnen jatten en als het kan wil ik dat weg hebbenm

Met IE7 heb ik er geen idee over...
Ik gebruik het nooit behalve om dan te testen of alles goed op zijn plaats komt al ik een mijn website bouw maar ik gebruik altijd firefox voor te surfen en alles.
Geef anders eens de link en dan zal ik het eens testen

Met IE7 heb ik er geen idee over...
Ik gebruik het nooit behalve om dan te testen of alles goed op zijn plaats komt al ik een mijn website bouw maar ik gebruik altijd firefox voor te surfen en alles.
Geef anders eens de link en dan zal ik het eens testen

mijn site is ( http://www.timos-photos.nl/game ) maar als het je lukt niks verspreiden ok
mvg Timo Bruins

en ik meen het dankje

waarachter moet ik precies zoeken dat ik zou kunnen kopieren...?
Ik ben dit niet van plan hé :P daar mag je mij op vertrouwen:D
Wel 1 opmerking op je site: Hij is heel mooi hé maar voor een account aan te maken staat belgie er niet tussen en dus heb ik nederland maar gekozen

waarachter moet ik precies zoeken dat ik zou kunnen kopieren...?
Ik ben dit niet van plan hé :P daar mag je mij op vertrouwen:D
Wel 1 opmerking op je site: Hij is heel mooi hé maar voor een account aan te maken staat belgie er niet tussen en dus heb ik nederland maar gekozen

o zal belgie er snel tussen zetten kom je uit belgië dan

ja ik ben uit belgië ja :P

maar om dan nog eens op mijn vorige vraag terug te komen...
waar zou ik juist moeten kunnen aangeraken? Ik begrijp niet goed wat ik dan zou kunnen verspreiden?
---
ps: in jouw site vind mijn browser nogal veel errors... (normaal ligt dat zo rond de 50 errors als ik toch een site bekijk in firefox maar bij jou zijn dit er zo'n 250 tal :confused: )
Het is allemaal niet zo erg he zolang je site goed werkt maar heb je hem gevalideert enzo?

ja ik ben uit belgië ja :P

maar om dan nog eens op mijn vorige vraag terug te komen...
waar zou ik juist moeten kunnen aangeraken? Ik begrijp niet goed wat ik dan zou kunnen verspreiden?
---
ps: in jouw site vind mijn browser nogal veel errors... (normaal ligt dat zo rond de 50 errors als ik toch een site bekijk in firefox maar bij jou zijn dit er zo'n 250 tal :confused: )
Het is allemaal niet zo erg he zolang je site goed werkt maar heb je hem gevalideert enzo?

nou mijn MYSQL Gegevens snap je die hou ik liever zelf.
wand je kan er nog heel veel me als je je ze hebt.

9 wat vind je veder van me spel )

ja ik moet toegeven dat ik nog nooit met een database gewerkt heb en er dus niet echt zoveel van weet...
Ik vind ook niet direct een linkje in je codes waardoor ik misschien aan je database zou kunnen... MYSQL is volgens mij vanzelf ook al genoeg beveiligd hoor ;)

wat ik trouwens over je spel vind... --> het steekt niet slecht in elkaar volgens mij, maar ik heb eigenlijk nooit echt van dit genre spellen gehouden. Ook nooit echt gesnapt :D Als ik dan al eens een spelleke speel is het een waar je alles kan zien wat er gebeurd, dus met een interface :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan