Myst IV installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicco_himself

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
37
Ik heb via Torrentsearch en middels Azureus Myst IV gedownload. Ik heb zowel de 1e DVD alsmede de 2e DVD uitgepakt en in een dir op mijn HD geplaatst.
De installatie van de 1e DVD gaat goed, echter op een gegeven moment (tijdens de installatie) vraagt hij naar de 2e DVD en wel naar: common\data\englisch\data.m4b. ALs ik echter aangeef waar de data.m4b staat (deze staat ook daadwerkelijk in common\data\englisch) geef hij aan dat hij hem niet kan vinden :confused:
Is er iemand die mij kan vertellen of ik misschien de 2e DVD ook daadwerkelijk op een DVD moet zetten voordat het werkt of heeft iemand hier ook problemen mee????

b.v.d.
Chicco
 
Als je het spel legaal zou hebben zou je denk ik veel meer reacties krijgen...
 
Daar was ik zelf nog niet op gekomen :cool:

Als ik het spel gekocht zou hebben zou ik deze vraag waarschijnlijk ook niet hoeven te stellen ;)

Maar..... aangezien je hier je vraag mag plaatsen als een spel niet werkt....... vraag ik dus of iemand bekend is met dit probleem (aangezien Kazaa, E-mule, Azureus op volle toeren draaien kan ik me niet voorstellen dat iedereen hier alleen maar legale spellen heeft).
 
Ik heb dit zelfde probleem, maar dan met de officiele cd

Ik heb hetzelfde probleem als boven beschreven, de installatie lijkt goed te gaan tot ik de 2e cd er in stop. Vervolgens geeft ie aan IS_STRING_NOT_DEFINED en kan ik alleen op ok klikken. Dan vraagt ie of ie alle installatie bestanden moet verwijderen.

Ik heb veel forums bekeken, overal vind ik mensen met hetzelfde probleem maar nergens een echte oplossing.
 
Ik heb hetzelfde probleem als boven beschreven, de installatie lijkt goed te gaan tot ik de 2e cd er in stop. Vervolgens geeft ie aan IS_STRING_NOT_DEFINED en kan ik alleen op ok klikken. Dan vraagt ie of ie alle installatie bestanden moet verwijderen.

Ik heb veel forums bekeken, overal vind ik mensen met hetzelfde probleem maar nergens een echte oplossing.
Ik denk dat je beter even zelf een vraag kunt aanmaken, deze topic stamt uit 2004.
 
Myst IV

Als de installatie achter de rug is in XP en het spel wil niet opstarten ga dan naar programmas en zoek de functie update. Je krijgt daarna een behoorlijk bestand te verwerken maar daarna start Myst IV vlekkeloos op. Dus Ubisoft heeft zelf ook het probleem opgemerkt. Proberen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan