Myst IV walktrough !?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Heeft er al iemand een walktrough ontdekt voor Myst IV Revalation ? Het spel ziet er super cool uit, maar je loopt je ook weer het schompes te zoeken naar de juiste knoppen of volgorde :D

Wie helpt me .......?

Remy

Forza,

Bedankt voor je tip, maar Revalation is nog te nieuw volgens mij om al walktroughs te hebben volgens mij :(
ik kan hier nog niks vinden van walktroughs voor Myst IV
Dan nog maar ff wachten of zelf wat prutsen :p

Forza alvast bedankt :thumb:

Remy

Ben al een stukkie verder :D

Misschien voor andere gebruikers ook een nuttige tip !!
Ga naar het huisje waar de stroom wordt geregeld, zeg maar het kastje met een soort type machine achtige apparaat en zorg dat je de 2 middelste rijen met lampje op groen uitkomen door het aantal lampjes te tellen wat in de andere rijen staat en deze dan over te hevelen tot er precies genoeg lampjes in de middelste rijen komen dat ze beide op groen staan (ze mogen dus niet in het rood komen !) Is dus even wikken en wegen en goed tellen !! met de bovenste rij toetsen wijs je de kolom aan die je wilt gaan verplaatsen en de onderste rij geef je mee aan waar je ze naar toe wilt verplaatsen.
Lampjes die te veel zijn blijven in de rij staan en zo kun je dus gaan overschudden als het ware met de lampjes totdat je de middelste 2 precies goed hebt.

Het is een hele klus om het aantal lampjes in balans te krijgen maar het lukt....(aanhouder wint ! :rolleyes: )

Groeten,

Remy

Joss,

Bedankt, daar kan ik weer ff mee vooruit ! :thumb:

Groeten,

Remy

Graag gedaan. Mocht je voor mij een ned. talige walkthrough weten van \splinter Cell Pandorra Tomorrow, houd ik me aanbevolen.........

P.s.
Ben ook Myst 4 aan het spelen, maar zonder W.Through valt het niet mee !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan