myst

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Wie kan mij zeggen wat ik moet doen in Myst,
Masterpiece Edition van UbiSoft.

Had al veel over dit spel gehoord, en nu lag ie voor een paar euro in een bak bij Trekpleister.

Helaas, ik heb geen idee wat ik ermee moet. Er zit ook geen boekje bij.

Ik "loop" er maar wat rond, maar wat moet ik DOEN???
Wat is de bedoeling van het spel? Of is er een site waar een goeie uitleg te vinden is?

Riven zegt mij niks, maar bij mij betreft het dus de genoemde MYST-versie.
Ik wil ook geen boek. Alleen een aantal tips (of een site) om de bedoeling en werkwijze te weten te komen.

Wil eerst eens AAN DE GANG zien te komen.
Snap je wat ik bedoel???

Enne, noem jij dat "plezier" als je na 5 uur nog niks bent opgeschoten? Dat vind ik ronduit frustrerend!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door marianneke
Riven zegt mij niks, maar bij mij betreft het dus de genoemde MYST-versie.
Ik wil ook geen boek. Alleen een aantal tips (of een site) om de bedoeling en werkwijze te weten te komen.

Wil eerst eens AAN DE GANG zien te komen.
Snap je wat ik bedoel???

Enne, noem jij dat "plezier" als je na 5 uur nog niks bent opgeschoten? Dat vind ik ronduit frustrerend!

Ach nie zeuren wen er maar aan :D Bij de echt goede adventures (niet dat myst dat niet is ofzo maar die draait nie goed op mijn pc :() ben je zo een uurtje of 45 verder voordat je een spel hebt uitgespeeld, het is meestal gewoon logische nadenken en op de kleine dingetjes letten.

anywa kijk hier maar het is niet echt wat ie bedoelt maar het geeft je toch een kleine indruk al je alles ff doorhebt kun je het zelf wel af.

Andere aanraders zijn : Beneath a steel sky (damm wat een game) Blade runner (redelijk goed :-P) Zowat alle lucas arts/sierra adventures.

Smartguy:
Ik heb even bij je links gekeken en ben verbaasd: zoveel over één spel, zelfs een hele dochter-startpagine!
Nou heb ik één groot probleem: mijn Engels is absoluut niet toereikend om daar info uit te halen.
EN; zijn er allemaal verschillende versie van het spel? Ik neem aan dat Myst III weer een hele andere is.

Heb je uit dat oerwoud misschien een tip voor me, in het Nederlands??

Dolphin:
Ik heb nog nooit een spel UITgespeeld, geloof ik. Het spelen zelf is het plezier.
Ik weet niet goed wat ik met jouw link aan moet.. Myst III: Exile, is dat wel mijn versie?
En ook hier weer het probleem dat het allemaal Engels is. Misschien ook nog een andere tip?

Dolphin:
Ik heb nog nooit een spel UITgespeeld, geloof ik. Het spelen zelf is het plezier.

Komt later, Hoe meer spellen je hebt hoe meer waarde je gaat hecten aan de oude games :D en dan speel je oudjes echt wel uit :D

Ik weet niet goed wat ik met jouw link aan moet.. Myst III: Exile, is dat wel mijn versie?

Myst III is exact hetzelfde als Myst : III exile als ik het goed heb dan :D

En ook hier weer het probleem dat het allemaal Engels is. Misschien ook nog een andere tip?

Helaas google vind niks :(

Geplaatst door Dolfhin

Andere aanraders zijn : Beneath a steel sky (damm wat een game) Blade runner (redelijk goed :-P) Zowat alle lucas arts/sierra adventures.

ooit misschien ........

Maar leuk dat je/jullie zo met me meedenkt!

Hé, bedankt ook!
Inderdaad is mijn Engels vaak niet toereikend. Da's wel vaak lastig hoor. Bij zo'n moeilijk spel zeker.
Maar met deze site kan ik zeker wel verder.
Nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan