mysterie apparaat waar ben je

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
help ik heb een pentium 4 met Xp, onlangs een nieuwe cd schrijver van samsung geinstaleerd werkt zonder problemen en een adaptor voor 4 usb poorten werkt ook. en de nieuwe versie van mediaplayer 9 die werkt ook alleen dat die nero verhinderd muziek te schrijven.en een 4 in 1 van lexmark en die werkt ook. sinds een week of drie heb ik iets zeer vervelends nl, mijn muis stopt ergens met bij gaand geluid (apparaat is verbonden) gevolgd met het geluid ( verbinding met apparaat is verbroken) nu heb ik die geluiden wel kunnen stop zetten maar niet het haperen van de muis, al of niet on line en al of niet met een programma open.
soms 5 keer na elkaar dan weer enkele minuten geen probleem zeer onverschillig in itjd en aantal dank georges

Welke typ\model\merk muis heb je? Muis al opnieuw geïnstalleerd met de laatste drivers?

Groetjes,
Bennie

muis

hallo Benny, ik denk niet dat het aan de muis ligt die heeft altijd goed gewerkt ook met de nieuwe usb adaptor. het is een optische muis van ubid.com het haperen ligt ergens anders aan zoals ik zei gaat het haperen (stoppen enkele seconden) gepaard met het geluid voor apparaat is verbonden gelijk gevolgd met het geluid "verbinding met apparaat is verbroken dat duurt soms drie seconden dan kan ik even de muis verder gebruiken soms enkele minuten maar meestal niet langer dan 1 minuut zonder het stoppen met die geluiden die geluiden heb ik wel kunnen uitvinken maar het probleem niet. Ik dacht eerst dat het aan de upgrade van mediaplayer 9 was maar ben niet zeker sinds die op de pc staat nu ook zo'n 3 a 4 weken is het probleem met de muis begonnen

Doorgaan in de vraag waar Gezina naar verwijst..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan