mysterieus bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Beste mensen,

Ik heb voor mij een vreemd probleem.Bij het opstarten vanuit de slaapstand krijg ik de mededeling "kan het bestand (5 rechthoekjes),dat in het register staat vermeld, niet laden of starten. Controleer of dit bestand bestaat op uw computer of verwijder de verwijzing naar dit bestandbuit het register.''

De vraag is hoe kan ik een bestand vinden wat bestaat uit wat rechthoekjes ???

Weet iemand misschien een redelijk antwoord hierop?

Veel dank.

De eerste raad die je in zo'n geval altijd zult krijgen: scannen op virussen en spyware.

Heb je dit probleem ook altijd, of enkel als er (een) bepaalde programma(s) draaien? Kijk eens in het taakbeheer welke programma's en services er zoal zijn opgestart, als daar een verdacht beestje in zit, probeer het eerst uit te schakelen.

Kijk ook eens met het programma "autoruns" (freeware, ff googlen) wat er zoal opstart. Verdachte prg's afvinken en heropstarten. Heb je een prg afgevinkt dat je nog nodig hebt, dan kan je dat na heropstarten terug aanvinken, het is niet weg.

Veel suc6

Jan

Ik ben er achtergekomen wat de oplossing is; msconfig toont de vierkantjes bij het opstarten en is uit te vinken waarmee het probleem is opgelost.

Dank aan hen die een suggestie hebben gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan