• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#N/B fout melding krijg ik er niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

VKM

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2012
Berichten
9
Ik heb een uren registratie systeem gemaakt en nu geeft hij een fout melding #N/B op tabblad overzicht personeel.
Wat ik eigenlijk wil is dat hij de contract uren hier neerzet zodat het te controleren is of er uren genoeg worden gemaakt.
Uiteindelijk wil ik deze in vba code maken zodat niemand de codes kan veranderen.
Helaas blijkt mijn kennis niet goed genoeg wie kan mij verder helpen. Bekijk bijlage Test urensysteem.xlsx
Uiteraard mag iedereen dit systeem gebruiken als hij wil.
 
Je zoekt naar een naam en die naam staat niet in de eerste kolom van je zoekmatrix, wat een vereiste is voor VERT.ZOEKEN
Draai de gegevens in de kolommen L en M dus om.
 
Laatst bewerkt:
Edmoor

Ik zag het niet meer helaas, maar was wel simpele oplossing.
Bedankt, dat ik dat zelf niet had gezien :(

Dit is zoals die moet zijn, voor een ieder die er wat mee kan en wil. Bekijk bijlage Test urensysteem.xlsx
 

Bijlagen

  • Test urensysteem.xlsx
    250,3 KB · Weergaven: 25
Nabrander:
Mocht je toch "negatief" willen zoeken met de VERT.ZOEKEN functie dan is dit een oplossing:
Code:
=ALS($J$3=0;"";VERT.ZOEKEN($J$3;KIEZEN({1\2};$M$4:$M$6;$L$4:$L$6);2;ONWAAR))
 
Laatst bewerkt:
Bedankt weet nog niet of ik deze ga toepassen maar mocht het zo zijn Tanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan