N-Gage Software Etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonnyWesterhout

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Hallo, ik had de volgende vraag (naja ongeveer een vraag). Ik heb dus sinds gister een Nokia N-Gage aangeschaft maar er zat geen datakabel bij dus heb ik een bluetooth USB Adapter erbij gekocht. Ik heb nu alles geïnstalleerd van de Buetooth adapter etc. Maar zat ook geen software bij mijn N-Gage. Ik krijg het niet voor elkaar om met het progamma dat ik bij mijn Bluetooth adapter zat bestanden naar mij SD-Kaart te plaatsen. Weet iemand welke software ik moet dowloaden of wat ik moet doen? Alvast heel erg bedankt.

MVG Sonny Westerhout

N-gage

Probeer eens PcSuite te downloaden kun je wel van Kazaa afhalen of gewoon ff googelen, ik doe het met mijn nokia 6600 gewoon zo : rechts op een bestand klikken die je wilt versturen naar je mobiel dan op kopieren naar klikken, dan kun je kiezen uit een bepaald aantal apperaten, dan klik je op bluetooth... moet je wel eerst je bluetooth verbinding van je mobiel aanzetten natuurlijk ;)

..vervolg

Heel erg bedankt. Maar op 1 of andere manier krijg ik de verbinding niet tot stand (naja sommige toepassingen doen het en sommige niet). Ik ga nu dan de grotere versie downloaden. Maar weet iemand dan ook hoe ik de bestanden naar ''SD-Kaart" kan sturen? Want tot zover is dat mij nog niet gelukt. Kan dat met Pc-Suite? En weet iemand de site waar ik de N-Gage software kan downloaden?
Alvast Bedankt.

MVG Sonny Westerhout

Ik heb nu alle software geïnstalleerd. Maar ik krijg de verbinding NIET tot stand, er staat bij mRouter: NIET VERBONDEN. Iemand een oplossing?

MVG Sonny Westerhout

bluetooth

Had ik toen precies hetzelfde, ik had bluetooth van sitecom ( dat is het merk ) maar kheb er nu één van belkin daar werkt alles prima mee!!!

Is er iets wat ik eraan kan doen? Want die van Sitecom was wel €40. Zou ik die van Sitecom aan de praat kunnen krijgen?

MVG Sonny Westerhout

bluetooth

Ik weet niet waar je hem vandaan hebt gehaald, bij media markt kun je hem weer terug sturen en het probleem vertellen dat het apparaat gewoon kapot is dan krijg je je geld terug, en dan heb je bij media markt ( tenminste hier in hengelo ) ook 1 van belkin, die kost ook 40 euro.. zo heb ik het ook gedaan, of je zou is naar de site van sitecom moeten gaan, http://www.sitecom.nl

anders voeg me ff op msn toe patrick_broekate@hotmail.com praat makkelijker dan hele tijd via 't forum

Eyye ik ga je zo Add-en op MSN. Ik ben net terug gegaan naar T For Telecom en daar zeiden ze dat dit probleem vaker voorkwam. Ik heb een nieuwe gekregen en als het goed is (volgens de verkoper) is het probleem nu verholpen. Ik post vanvond meer nieuws zodra alles werkt (hoop ik).

MVG Sonny Westerhout

Gelukt

Eyye Allemaal Goed Nieuws: De Site Com Bluetooth USB Adapter werkt ook met N-Gage. Het is me gelukt en het werkt nu allemaal prima. Twenteboy thx 4 de hulp. L@TrA Sonny!

NokiaNgage Bluetooth

Hoi, ik kan wel van de pc naar de nokia maar niet van de nokia naar de pc dan zegt ie bij verbinding maken Handsfree profile not supported by Pc.
Tevens als ik PCsuite op start kom ik niet verder dan "dit is de eerste keer dat U PCsuite etc OK - Sluiten.

Hoop dat iemand mij kan helpen

Onjuist

Het klopt niet wat er gezegt wordt. Ik kan zowel bestanden sturen naar mijn N-Gage als bestanden ontvangen van mijn N-Gage. Je moet eerst de Bluetooth Serial Port verbinden en dan PC Suite opstarten dan werkt het allemaal prima. Hij gaf bij mij ook foutmeldingen maar die bleken nergens voor nodig want de verbinding werd wel gewoon tot stand gebracht. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

MVG Sonny Westerhout

antwoord

Als ik de serial opstart geeft ie een fout melding.
In de setup staat com 7 en bij client com 8.
Als ie verbinding gaat maken zegt dat te doen met
com 0 waarnaar de verbinding verbroken wordt.
Wel verbing kan ik maken via file transfer.
Heb op beide manieren geprobeerd om PCsuite op te starten ondanks de fout melding maar kom echt niet verder als het eerste scherm dit is de eerste keer dat.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan