N-Gage van nokia --> 7 oktober in de winkelrekken

• Onderwerp starter Onderwerp starter sluys
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Mede gamers

De Nokia N-Gage zou internationaal moeten gelanceerd worden op 7 oktober, het zou een handheldconsole zijn met ingebouwde radio,mp3 Speler en natuurlijk ook gsm, je kan er ook filmpjes enzo mee downloaden. Volgens Gamepower (programma op Belgische zender (jimtv)) Is dit een ware topper. Er zijn al enkele games ervoor waaronder Splinter cell, Tomb raider, Red faction, Tony hawk Pro skater.... Overal wordt veel lof gesproken over deze nieuwe console, maar wat is de prijs ervan?

pic_ects_video_l.jpg

Laatst bewerkt:
Nokia had trouwens nog meer nieuws over de N-Gage. De hybride game-telefoon zal vanaf 7 oktober in de winkelschappen liggen met een prijskaartje van tussen de 299 en 350 euros in Europa.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/28510/?highlight=n-gage

BTW: Voor de games moet je deze handheld echt niet hebben (5 fps!) :)

Laatst bewerkt:
Heb je de groote van dat schermpje gezien? Dat schermpje is ongeveer formaat (voor de keners) neo geo pocket (de helft 2/3 van een GBA scherm) formaat Het batterij verbruik in de standbye modus is enorm je kunt dit ding ongeveer een 20 uur ofzo in standbye zetten.
De MP3playback is volgens mij niet echt supper en volgens een gast die ik min of meer ken (via msn dan) ligt die niet echt leker in de hand bovendien lijken de 3d games best raar op zo'n klein schermpje.
Kortom leuke poging maar dit gat het niet halen :D

Bovendien is ie te duur 300 euro voor een telefoontje :)

edit// spellingsfouten der uit gehaald een stuk of 7 :D

Laatst bewerkt:
Gewoon die PSP kopen, daarmee kan je in de toekomst ook mee bellen. En is meer op games gericht dan op de telefoon functie zelf ala n-gage.

Om eerlijk te zijn ( trek je maar niks van mij aan :p) vind ik dit eigenlijk nergens op slaan! Een telefoon is toch om te bellen?! Niet om 3d games op te spelen en wat weet ik nog meer op te doen. Ik lig liever voor de tv op mijn console ( raad maar welke :)) splintercell te spelen dan voorovergebukt op zo'n minischerm splintercell te spelen ( en de dag erna nekpijn te hebben)!
Laat de mensen die perse het nieuwste van het nieuwste willen hebben maar 300 euro betalen. Ik blijf met mijn ( prachtige) nokia 3310 rondlopen. :cool:

dude90

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan