n@tschool threeships plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumble

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
85
Hallo,

Ik heb een probleem, sinds ik heb geupgrade naar firefox3 kan ik niet meer inlogge op de site van mijn school. Dat gaat via natschool en je hebt daar een threeships plugin voor nodig. Als ik wil inlogge geeftie eeen vreemde foutmelding:


De threeships plugin is gewoon goed geinstaleerd:



Is de plugin nog niet compatible met firefox3? of is er iets anders mis. ?

wie kan me helpen..:)

via IE7 doetie het wel gewoon..
 
Laatst bewerkt:
De plugin zal nog wel niet goed zijn voor firefox 3.

De avg toolbar van avg 8.0 deed het eerst ook niet in FF 3
 
vreemd, duurt wel lekker lang voordat ze dat gefixxed hebben dan, er zijn miljoene firefox gebruikers

iemand anders misschien met hetzelfde probleem?

ik kan namelijk helemaal niks vinden over dit probleem via google..

en de site van de threeships plugin maakt mij ook niet echt wijzer.. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg het volgende venster wanneer ik er gebruik van probeer te maken.


Zou er dus ook evengoed iets aangepast kunnen worden in de instellingen? Schakel de extentie Threeships eens even uit. Waarschijnlijk moet je Firefox daarna opnieuw starten. Met about:config wordt er bedoeld dat je "about:config" in de adresbalk van Firefox invult om, na enkele waarschuwingen, bij de verborgen instellingen van Firefox te komen. Je dubbelklikt dan op de regel "signed.applets.codebase_principal_support" en verander de waarde daarmee op "true." Het gaat hierbij om beveiligings privileges. Als die niet op true ingesteld stond dan zou ik dat gewoon eens proberen.
Natuurlijk is het niet Firefox die de extenties en add-ons moet aanpassen, die kan er niets aan doen dat de browser moet veranderen. Bij problemen met Threeships Not At School moet de eigenaar van de software, jou school misschien, de ontwikkelaar vragen om een update. Die heeft daarvoor waarschijnlijk meer ingangen. Schrijf die dus dat Firefox 3 een heel erg goede browser is en dat je daar graag gebruik van wilt blijven maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan