N73 vind route66 software niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waylen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Mijn man heeft al anderhalf jaar een N73 Nokia, er zat software bij voor Route66 mobile, in het begin werkte dit perfect.
Nu wilde mijn man nieuwe software op de telefoon, dus zijn broertje heeft goed bedoeld de geheugenkaart geformateerd en nieuwe software erop gezet, alles werkt behalve de software van route 66, de software staat wel op de geheugenkaart maar in de N73 behoort een icoon te komen van route 66 en die staat nergens.

Ik heb zelf alles weer gewist, alles terug naar fabrieksinstellingen, en weer de software erop, ook nu geen icoontje van route 66.

Gebeld met nokia, die verwezen me naar route 66 gebeld naar route 66 die verwijzen me naar de provider, en de provider verwijst me weer naar nokia....dus werd ik ook niet wijzer van.

Ik weet t niet meer, normaal stond het icoon in het menu bij toepassingen, daat staat ook nokia mobile maps (maar daar betaal je je blauw voor)

Wie kan mij helpen in een beetje begrijpelijk stappenplan?

Mijn man heeft al anderhalf jaar een N73 Nokia, er zat software bij voor Route66 mobile, in het begin werkte dit perfect.
Nu wilde mijn man nieuwe software op de telefoon, dus zijn broertje heeft goed bedoeld de geheugenkaart geformateerd en nieuwe software erop gezet, alles werkt behalve de software van route 66, de software staat wel op de geheugenkaart maar in de N73 behoort een icoon te komen van route 66 en die staat nergens.

Ik heb zelf alles weer gewist, alles terug naar fabrieksinstellingen, en weer de software erop, ook nu geen icoontje van route 66.

Gebeld met nokia, die verwezen me naar route 66 gebeld naar route 66 die verwijzen me naar de provider, en de provider verwijst me weer naar nokia....dus werd ik ook niet wijzer van.

Ik weet t niet meer, normaal stond het icoon in het menu bij toepassingen, daat staat ook nokia mobile maps (maar daar betaal je je blauw voor)

Wie kan mij helpen in een beetje begrijpelijk stappenplan?

Onderstaande info heb ik van de route66 site gehaald en gebruik het zelf met suc6:

Hoe installeer Mobile 8 S60 op de geheugenkaart van de telefoon?

Een geheugenkaart lezer / schrijver (hetzij externe of geïntegreerd in de pc / laptop) moet worden gebruikt om te installeren. Plaats de geheugenkaart in de geheugenkaart lezer / schrijver, de Mobile 8 S60 cd / dvd in de computer cd / dvd-station en druk op de "Install" menulabel van het automatisch geopend venster. Volg dan de instructies op het scherm.

Het is aanbevolen om het formatteren van de geheugenkaart voordat u Mobile 8 S60 om er zeker van dat alle sectoren van de kaart zijn betrouwbaar. De geheugenkaart inhoud (foto's, muziek, etc.) kunnen worden back-up voordat u doorgaat met het formaat.

In het geval de automatische installatie niet werkt, de handmatige installatie is sterk aanbevolen. Een geheugenkaart lezer / schrijver (hetzij externe of geïntegreerd in de pc / laptop) moet worden gebruikt om te installeren. De installatie procedure is de volgende:

1. Plaats de geheugenkaart in de geheugenkaart lezer / schrijver en formatteren in "Mijn computer". De geheugenkaart wordt weergegeven als een "Verwisselbare schijf" in "Mijn computer". Formatteer de geheugenkaart in FAT (voor geheugenkaarten tot 2 GB capaciteit) of FAT32 (voor geheugenkaarten groter dan 2 GB capaciteit).

2. Steek de Route 66 Mobile 8 S60 cd / dvd in de computer de cd / dvd-station.

3. Een venster wordt automatisch geopend. Selecteer de "Browse content" optie en kies en open het "MemoryImage" map.

4. Kopieer de inhoud van de "MemoryImage" map ( "Prive", "Resource", "Sys", "Systeem" en "Mobiele 8.SIS") van de Route 66 Mobile 8 S60 CD / DVD naar de root van het geheugen kaart.

5. Wanneer de gegevens te kopiëren is voltooid, kunt u Plaats de geheugenkaart terug in de telefoon. De software-installatie start automatisch. Als dit niet gebeurt, ga je op je telefoon naar "File manager - Storage Card" en selecteer het Mobile 8.SIS bestand handmatig start het installatieprogramma. Installeer het bestand op de geheugenkaart van de telefoon niet op het geheugen van de telefoon.

Als er geen geheugenkaart lezer / schrijver beschikbaar is, is er een alternatieve installatie procedure die kunnen worden gevolgd met behulp van een USB-kabel:

1. Sluit de telefoon naar de pc via de USB-kabel en selecteert u de "Gegevensoverdracht" of de "Mass storage" verbindingsmodus. De geheugenkaart van de telefoon wordt weergegeven als een "Verwisselbare schijf" in "Mijn computer".

2. Steek de Route 66 Mobile 8 S60 cd / dvd in de computer de cd / dvd-station.

3. Een venster wordt automatisch geopend. Selecteer de "Browse content" optie en kies en open het "MemoryImage" map.

4. Kopieer de inhoud van de "MemoryImage" map ( "Prive", "Resource", "Sys", "Systeem" en "Mobiele 8.SIS") van de Route 66 Mobile 8 S60 CD / DVD naar de root van het geheugen kaart. Als het bericht "Deze map bevat al een map met de naam System. Wilt u het vervangen?" wordt weergegeven terwijl de gegevens worden doorgegeven, kies dan "Ja" om verder te gaan kopiëren Mobile 8 bestanden.

5. Wanneer de gegevens te kopiëren is voltooid, kunt u de verbinding met de telefoon. De software-installatie start automatisch. Als dit niet gebeurt, de telefoon gaat u naar "File manager - Storage Card" en selecteer het Mobile 8.SIS bestand handmatig start het installatieprogramma. Installeer het bestand op de geheugenkaart van de telefoon niet op het geheugen van de telefoon.

Enlish

In case the automatic installation does not work, the manual installation is strongly recommended. A memory card reader/writer (either external or integrated into the PC / laptop) should be used in order to install. The installation procedure is the following:

1. Insert the memory card into the memory card reader/writer and format it in "My computer". The memory card will appear as a "Removable disk" in "My computer". Format the memory card in FAT (for memory cards up to 2 GB capacity) or in FAT32 (for memory cards bigger than 2 GB capacity).

2. Insert the ROUTE 66 Mobile 8 S60 CD/DVD in the computer's CD/DVD drive.

3. A window opens automatically. Select the “Browse content” option and then select and open the "MemoryImage" folder.

4. Copy the content of the "MemoryImage" folder ("Private", "Resource", "Sys", "System", and "Mobile 8.SIS") from the ROUTE 66 Mobile 8 S60 CD/DVD to the root of the memory card.

5. When the data copying is finished, please insert the memory card back into the phone. The software installation will start automatically. If it does not, please go on your phone to "File manager – Storage card" and select the Mobile 8.SIS file to manually launch the installer. Install the file on the Memory card of the phone not on the Phone memory.

If no memory card reader/writer is available, there is an alternate installation procedure that could be followed, using a USB cable:

1. Connect the phone to the PC via the USB cable and select the "Data transfer" or the "Mass storage" connection mode. The memory card of your phone will appear as a "Removable disk" in "My computer".

2. Insert the ROUTE 66 Mobile 8 S60 CD/DVD in the computer's CD/DVD drive.

3. A window opens automatically. Select the “Browse content” option and then select and open the "MemoryImage" folder.

4. Copy the content of the "MemoryImage" folder ("Private", "Resource", "Sys", "System", and "Mobile 8.SIS") from the ROUTE 66 Mobile 8 S60 CD/DVD to the root of the memory card. If the message "This folder already contains a folder named System. Do you want to replace it?" is displayed while the data is transferred, please choose "Yes" to continue copying the Mobile 8 files.

5. When the data copying is finished, please disconnect the phone. The software installation will start automatically. If it does not, on the phone go to "File manager – Storage card" and select the Mobile 8.SIS file to manually launch the installer. Install the file on the Memory card of the phone not on the Phone memory.

Hij doet t nog niet

Bedankt voor je duidelijke uitleg maar alle opties geprobeerd maar de telefoon start niet automatisch de software van route 66, dus dan doe ik hetgeen wat u beschreven heeft handmatig dus, en dan kan ik dat hele bestand SIS niet vinden....

Heb je ook het bestandje: Mobile8.0.11540.SIS in de root van je mobiel gezet?

Geen idee

Hoi

Nou geen idee waar je het over hebt maar dat bestandje staat nergens.

Ik heb trouwens wel mobile 7 en niet 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan