n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

khoel

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
hallo kan iemand mij vertellen hoe ik de letters en cijfers in mijn display kan vergroten zodat het makkelijker te lezen is

bedank voor het antwoord
de n73 ligt al 1,5 in de kast maar ik wil hem nu gaan gebruiken en weet niet of het een goed toestel is

ik heb ook zon ding gehad, ik weet niet zeker meer waar het kon, maar volgens mij kom je bij instellingen > weergave instellingen (of iets in die trend) een heel eind in de buurt.

@patrykvdmeulen, persoonlijk vond ik er niet zoveel aan... hij was langzaam en had piepkleine knopjes... daarnaast ging elke keer als ik de telefoon uit me zak haalde de camera aan -.-...

bedank voor het antwoord
de n73 ligt al 1,5 in de kast maar ik wil hem nu gaan gebruiken en weet niet of het een goed toestel is

hij is het proberen waard, maar ik denk dat als je die letters op het scherm al moeilijk kan lezen, je veel problemen gaat krijgen met die kleine knopjes etc etc... ik zou hem persoonlijk niet aanraden, maar als ie toch in de kast ligt kan je hem altijd proberen.

hij heeft overigens wel een zeer goede camera voor zn leeftijd :/

Heerlijk toestel:thumb:

en ja de schuif van me camarea gaat ook wel eens onbedoeld open...Wat een ramp;)

ik heb ook een heerlijke auto....en goh als ik hem niet normaal gebruik bij een verkeerslicht slaat ie ook wel eens af...;)

Heerlijk toestel:thumb:

en ja de schuif van me camarea gaat ook wel eens onbedoeld open...Wat een ramp;)

ik heb ook een heerlijke auto....en goh als ik hem niet normaal gebruik bij een verkeerslicht slaat ie ook wel eens af...;)

beetje onzinnige reactie en al helemaal een vreemde vergelijking, ik geef simpelweg een mening over een telefoon die me niet beviel... een klein tikje en hij viel uit, 50% van de keren dat ik hem uit me zak trok ging de camera aan (als hij al niet was uitgevallen ofzo), daarnaast was dat ding niet vooruit te branden... als jij het een goed toestel vind, prima. Probeer alleen met deze persoon mijn persoonlijke ervaring te delen, zodat hij niet straks alle nummers etc heeft overgezet en voor dezelfde problemen komt te staan.

Dan probeer ik hem mijn mening te delen: prima toestel en nooit problemen mee.....

1-1;)

ondanks het gekissbis weet ik nog niet hoe ik de letter en cijfers in de display groter krijg op een simpelemanier, van de engelse hand leidig (ondanks goed bedoelt ) snap ik ook geen bal

ik kan het bij mij niet vinden.ik betwijfel ook of die mogelijkheid er is.....
ik zal me boekje eens gaan zoeken.wordt alleen vandaag niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan