N95 8gb tomtom toch netwerkverbinding of intern gps?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklatu

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Ik heb al een tijdje een N95 en heb sinds kort TomTom Versie 6.020 met map Benelux en West europa.

Aller eerst heb ik in mijn N95 (MENU - INSTRUMENTEN - INSTELLINGEN - ALGEMEEN - POSITIBEPALING - METHODEN POS.BEPALING) de Assisted GPS en de Geïntegreerde GPS aangevinkt.

Vervolgens mijn GPSD opgestart en vervolgens JA gekozen bij de vraag TOEPASSING GPSD TOESTAAN OM POS. BEPALINGSGGVNS TE GEBRUIKEN? en NEE gekozen bij de vraag TOEPASSING GPSd TOESTAAN NETW. TE GEBRUIKEN EN GEGEVENS TE VERZ./ONTVANGEN?
Na een tijdje krijg ik de coördinatie op mijn GPSD en heb daarna op HIDE gedrukt.

Tomtom heb ik opgestart en alles verloopt nog goed. Totdat ik op TomTom de gps ontvanger kies. Daarin moet ik BiNPDA GPS kiezen en normaal zie ik de Coórdinatie op het groenescherm (GPS Status) nog geen 3 sec sluit Tomtom zichzelf uit.

Wie weet wat ik verkeerd heb gedaan.????

Als ik ervoor kies om bij GPSD (eerste stap) 2x ja te drukken, dan werkt mijn tomtom uitstekend. Maar dan kies ik voor toepassing gpsd toestaan netw. te gebruiken en gegevens te verz/ontvangen.... Dat mag toch niet kloppen?

Laatst bewerkt:
tomtom

Ik zit met het zelfde probleem en was benieuwd of jij al een oplossing had. Ik klik bij gpsd de eerste ja en de tweede nee aan omdat ik erachter ben gekomen dat ik toch kosten maak als ik bij de tweede ja aan klik (geen internet abo). In tomtom zoek ik bij voorkeuren ook de binpda gps op en zodra ik die aanklik loopt tomtom ook vast.
groeten Joppe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan