n97 belproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Beste Helpmijers.

Gisteren overdag heb ik mijn telefoontoestel de n97 geüpdatet naar v20.0019. Alles werkt behalve het bellen de foutmelding die ik elke keer krijg "niet toegestaan". Mijn toestel laten smsen en internetten wel toe.

Op dit moment heb ik al de fabrieksinstellingen laten terug zetten. Ookl heb ik mijn toestel een dagje zonder stroom en zonder accu laten liggen. Het levert elke keer het zelfde item op. Als laatste red-middel heb ik mijn v.20.00019 nogmaals laten instellen. Zowel op een XP-vista en windows 7 machine. Elkee keer geeft de nokia pc-suite aan dat de update gelukt is..

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft ik wil hem eigenlijk niet 3 weken achterlaten bij een helpservice.

MVG
Mighty

Yoo,

Het is inderdaad een domme update. Ik heb nu ook precies hetzelfde probleem met mijn N97. Is er misschien een optie om de update te downgraden of zo?? dat je dan de oudere update gebruikt ofzo?? Ik hoop dat er hier een oplossing voor is. Hoor het wel als die er is.

Gr,

Mar.

Yoo,

Het is inderdaad een domme update. Ik heb nu ook precies hetzelfde probleem met mijn N97. Is er misschien een optie om de update te downgraden of zo?? dat je dan de oudere update gebruikt ofzo?? Ik hoop dat er hier een oplossing voor is. Hoor het wel als die er is.

Gr,

Mar.

Jep mijn oplossing is naar de nokia care te gaan. Zij hebben de mogelijkheid om een firmware update naar v20.0019 c101. Zover ik weet is deze firmware update niet te downloaden op het internet

N97 oplossing??

Hallo,

Ik heb volgens mij de oplossing gevonden. Je moet wel eerst ff je hele telefoon back uppen anders ben je al je bestanden kwijt. Zodra je dat hebt gedaan moet je de grote reset doen van je telefoon. Dan zet hij alle bestanden terug en verwijdert alle rommel. Zodra hij hiermee klaar is moet je weer kunnen bellen. En je telefoon is nog steeds up to date. Ik had via google ff gevonden.. Voor de grote reset moet je in je belscherm *#7370# intoetsen.

Succes!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik heb volgens mij de oplossing gevonden. Je moet wel eerst ff je hele telefoon back uppen anders ben je al je bestanden kwijt. Zodra je dat hebt gedaan moet je de grote reset doen van je telefoon. Dan zet hij alle bestanden terug en verwijdert alle rommel. Zodra hij hiermee klaar is moet je weer kunnen bellen. En je telefoon is nog steeds up to date. Ik had via google ff gevonden.. Voor de grote reset moet je in je belscherm *#7370# intoetsen.

Succes!!

bij werkte dit niet. De code die gebruikt is een een reset naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan