Na 1 x op diskette opgeslagen, wil WORD constant diskette!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

skremer

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik sla iets in WORD (2003 SP1) op een diskette op, daarna diskette eruit en dit document afsluit tot ik geen documenten meer open heb staan.

Daarna wil ik bijv. een nieuw doc. maken maar zodra ik een nieuwe lege pagina heb, begint het diskette station te ratelen, net zolang totdat ik er een diskette in doe.

In de tussentijd kan je niets met word beginnen.

Wat is hier fout??

Alvast bedankt,

Sander

Hai Sander, :D

Word onthoud waar jij voor het laatst iets opgeslagen hebt.

Is dit dus op de A-schijf dan gaat hij dus de volgende keer ook accuut zoeken op de A-schijf.

Beste is om niet direct op de A-schijf te kopieren maar gewoon eerst op het bureaublad zetten en daarvandaan Rechtermuisknop/kopieeren naar diskette.

Of direct na dat je op de A-schijf iets opslaat vervolgens iets opslaan op de HD..

Dit is standaard word gedrag en valt verder niet te beïnvloeden.

See Yah! :thumb:

Ik heb het even geprobeerd en op de laatste manier werkt het wel goed.

Rare eigenschap van Word 2003, bij een van de vorige versies bijv. 97 als hij binnen 2 a 3 sec. geen disk. vindt meld hij dit en gaat naar harddisk.

Nu blijft hij maar naar diskette zoeken......

Maarja....het blijft MICROSOFT :(

Toch bedankt!!:thumb:

Aanvulling op de reeds gegeven tips: Wat zou kunnen helpen is je recent geopende documenten verwijderen: right-click op leeg stukje van de taakbalk/Eigenschappen, tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, tabblad Geavanceerd en klik op Lijst wissen bij Onlangs geopend en sluit de schermpjes met OK. Langzamerhand zal het ratelen minderen en tenslotte wegblijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan