na 15min kan ik geen pagina's binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vilavoltaboy

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
108
hallo,

Ik heb adsl via euronet. Ik kan inloggen maar naar 15 min komen de pagina's niet meer binnen. Het scherm krijgt dan de mededeling dat de pagina niet weergegeven kan worden met allerlei sugesties maar die heb ik al geprobeerd maar die helpen niet.


Hoe los ik dit op?

Ik heb de mijn systeem als bijlage gedaan.
 
Geen bijlage te zien.

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar
 
Ik denk dat we meer hebben aan de foutmeldingen / suggesties die je systeem je voorhoudt.

Met de tekst in de bijlage kan ik in ieder geval niets. Maar oke, het is een nieuwe werkdag, misschien doe je er goed aan om eerst even Euronet te bellen ?
 
hier wat uitgebreidere informatie

De fout die optreedt geeft de volgende foutmelding zie blijlage explorer.
De internetverbinding via adsl blijft wel in takt maar er worden geen pagina's weer gegeven.

Als ik de verbinding verbreek en opnieuw wil inloggen komt de volgende foutmelding:

Fout 0650 : De externe-toegangsserver reageert niet
 

Bijlagen

  • explorer.doc
    61 KB · Weergaven: 15
Je zou bijna gaan denken aan een erg hoog ingesteld staand beveiligingsniveau van de FW. Heb je eigenlijk wel een FW? Ik vind dat kwartiertje trouwens redelijk bijzonder, vooral omdat je zegt dat de verbinding intact blijft. Dit betekent dat er dus geen tijdklok "loopt" die de internetverbinding moet afsluiten na 15 minuten. Heb je hiervoor een telefoonmodem gehad en had je daar iets van een tijdslimiet voor het internetten ?

Heb je Euronet gesproken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan