Na 2 installties werkt age of empires 3 niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gytrash24

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2012
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen internet op mijn computer terug (eindelijk...)
En heb dus iets moeten installeren zodat de computer de usb begrijpt. En ik heb een video/audio plug geinstalleerd zodat ik weer normaal mijn films kan kijken. Want de helft pakte hij niet of zat geen geluid of geen beeld bij altijd maar 1 ding.

Nou weet ik niet welke van de 2 installaties nou zit te rommelen met mijn age of empires game maar ik dacht vernoem ze toch maar beide.
Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft gewoon hangen.
Dan doe ik de cd erin opent hij vanzelf al met de vraag wil je het spel starten. Druk ik op play. En dan vervolgens veel geluid en gezoem, lampjes flikkeren en dan naar even stopt die daar mee en gebeurt er niks.
Het spel opent simpel weg niet meer.
Dit is precies het zelfde wat mijn vorige computer had. Na een bepaalde installetie deed het cdlees ding het niet meer.
Nu is het wel ietsje anders vorige keer bleek het uit eindelijk dat ik hem gesloopt had door een installetie die met de besturing had lopen *****n. Nu reageerd hij wel en leest die ook, maar meer ook niet.

Maar goed ik krijg het dus niet voor mekaar. Ik heb al van alles geprobeerd, opnieuw installeren wat niet werkte. Ik heb gekeken of mijn videokaart niet misschien offline was gegaan ofzo. Want dat heb ik ook al eens gehad. Ik heb bij taak beheer gekeken of die wel aanspringt. En daar staat die ook gewoon bij. Maar zodra ophoud met zomen is die ook weer weg.
Dus tja ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Heb het idee dat dit een voorganger op mijn vorige pc's probleem is. Dat die straks weer problemen krijgt met het lezen van cd's tja eigenlijk had ik gewoon niet weer een acer moeten nemen... maar goed.

Weet iemand wat ik kan doen? ik denk dat de plug voor media player iets doet met video of in die richting. Want hij wil wel opstarten maar het is net of het gewoon niet lukt.

groetjes Elena

Er is een nieuwe ontwikkeling. Ik heb een win32 toepassings fout. Deze zit niet bij age of empires maar bij zo goed als alle programma's die ik heb geprobeerd te installeren. Ik kom er bij sommige wel omheen. Zoals bij een foto bewerk programma, maar grotere programma's weigerd hij vrijwel alles. Ik vermoed dat dit ook iets doet met age of empires simpel weg omdat dit ook een fout is die vaak bij spellen voorkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan