Na 2 maanden verbonden met beperkte toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

FragHank

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Hallo,

Ik heb sinds begin dit jaar een Acer Aspire 5920. Leuke laptop en werkte tot voor kort prima ! Bij het opstarten van de laptop maakte deze gelijk verbinding met het draadloze netwerk bij mij thuis, op school en op werk.

Dit ging super tot 2 maanden geleden, toen kon mijn laptop geen draadloze verbinding meer maken met elke draadloos netwerk. Ik heb dit voor thuis opgelost door bij mijn IPv4 de ip adressen en subnetmaskers in te voeren. Nu gaf die alsnog "Verbonden met beperkte toegang", maar ik kon wel gewoon op internet komen thuis.
Als ik de ip adressen e.d. op automatisch zet, verbind deze alleen met beperkte toegang en heb ik helemaal geen internet.

Ik werk met Vista, mocht dat helpen !

Hoi,

Zet je netwerkkaart eens even helemaal uit. dus start, programma's, verbinding, alle verbindingen, en dan uitschakelen. wacht dan even en schakel hem weer in. Dit zou moeten helpen.

Helpt dit niet? Dan is er iets mis met jouw ip adres dan wordt hij niet herkent.

Het heeft niet geholpen, nog steeds dezelfde melding. Het gaat fout wanneer er staat: " IP adres ophalen", dus daar heeft het mee te maken. Maar hoe kan dit ineens op m'n laptop veranderd zijn ? Ik kan me niet herinneren dat ik wat aan de internetinstellingen veranderd heb ?

Iemand een oplossing ? 20 Euri voor de winnaar !

Met welk besturingssyeteem werk je en welke netwerkkaart gebruik je ?

Hey ik heb ongeveer een gelijk probleem... Wie weet dat iemand kan helpen!

Ik heb een Acer 5633WMLI .. nix mis met draadloos internet thuis op school nix mis mee..
maar nu zit kom ik op een camping met draadloos internet en nu vindtie em wel en dan probeert hij verbinding te maken en mega lang identificeren, totdat ik dat verbinding heb.. of verbinding met beperkte toegang, of verbinding met lokale toegang(dus nog steeds geen internet)..

Als ik dan probleem oplosser er op los laat, dan kan ik dacht ik netwerkadapter opnieuw instellen doen. en nieuw ip adres toewijzen oid..(klinkt vast bekend) maar als ik dat doe helpt het nog steeds niet..

Ligt dit aan een bepaalde driver of software? .. weet iemand dat? ..
Want heb er verder eigenlijk nergens problemen mee..

Ik weet niet precies wat voor type router ze op de camping hebben staan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan