Na +/- 5 minuten valt mijn geluid valt weg en blijft er alleen een kraak over...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

audio kraak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Mijn probleem is als volgt :

Als ik mijn pc aanzet dan heb ik de eerste 5 minuten prima geluid maar dan valt het weg en blijft er niks anders over dan wat gekraak.
Als ik mijn pc opnieuw opstart kraakt hij vanaf het begin, ik moet de pc dan een paar uur uit laten staan om er vervolgens weer 5 minuten audio uit te krijgen.

Hierdoor dacht ik dat het mischien een temperatuur probleem is en dat mijn processor te warm werd, maar het probleem doet zich voor als deze 51 graden is, en dat lijkt mij redelijk normaal.

Even wat feitjes :
Geluidskaart : audio delta 44 (4 in 4 out)
Processor : pentium 4
1024 mb intern geheugen
PC draait op XP

Ik heb een paar dagen geleden Adobe premiere geïnstalleerd en daar 2 dagen probleemloos mee gewerkt , daarna is het probleem begonnen.

Wie weet raad....?

Systeemherstel naar 3 dagen geleden?
Ik vind 55 graden voor een P4 vrij hoog! Heb je al eens een keer de boel stofvrij gemaakt?

bedankt voor je tips,

Ik heb het probleem al eens eerder gehad en toen is het, nadat ik mijn pc een tijd niet heb gebruikt, opgelost.
Ik heb de pc er toen ook voor weggebracht voor reparatie maar zij konden niks vinden......
Het lijkt te ontstaan een tijdje na het installeren van een programa (maar niet direct) en zich ook vanzelf weer op te lossen.....

Ik heb geen idee wat de cpu temp was toen alles nog goed werkte, hoe warm zou die p4 moeten kunnen worden zonder dat het problemen oplevert....?

Uit mijn hoofd: (niet alle P4 zijn hetzelfde) ergens tussen de 30 en 50 graden.

Begin maar eens met een stofcontrole.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan