na aanklikken klein scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter duin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik vandaag een programma wil openen, opent dit zich nu in een klein scherm.

Was voorheen groot.

Hoe kan ik dit wijzigen?

alvast bedankt!

Rechtermuisknop op het bestandje > eigenschappen > tabblad Snelkoppelingen. Daar staat ergens Uitvoeren. Verander dit in 'gemaximaliseerd'.

Rechtermuisknop op het bestandje > eigenschappen > tabblad Snelkoppelingen. Daar staat ergens Uitvoeren. Verander dit in 'gemaximaliseerd'.

Ik had dit probleem ook..
Bedankt voor de tip!

btw, Miquell4.
Gebruik je een cleaner als Ccleaner of Glary Utillities?

Soms verwijderen die cleaners bestandjes waarin staat opgeslagen hoe windows de grootte van een scherm moet interpreteren.. als dit weg is, is dat geen probleem. maar zal windows het niet meer groot maken tot jij het als groot venster sluit :)

Ik had dit probleem ook..
Bedankt voor de tip!

btw, Miquell4.
Gebruik je een cleaner als Ccleaner of Glary Utillities?

Soms verwijderen die cleaners bestandjes waarin staat opgeslagen hoe windows de grootte van een scherm moet interpreteren.. als dit weg is, is dat geen probleem. maar zal windows het niet meer groot maken tot jij het als groot venster sluit :)
Ja, ik gebruik CCleaner, maar ik heb hier nooit last van gehad :) In ieder geval blij dat je probleem verholpen is! :thumb:

Miquell:D

webpagina etc opent in klein scherm

Beste Miquell4.,

Ik bedoel eigenlijk, wat ik ook open bijv. deze site, of internet explorer of outlook alles opent in klein scherm.

Hoe kan ik dat wijzigen?:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan