Na aanmelden wordt ik meteen weer afgemeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxaaxx

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Berichten
12
Hallo allemaal,
Mij PC met Windows XP sp2 start normaal op, maar wanneer bij het inlogscherm op een gebruikersnaam klik wordt ik aangemeld en meteen weer afgemeld, dit gebeurt zelfs in de veilige modus. Weet iemand wat dit kan zijn??
Alex
 
James007 zei:
Toevallig last gehad van een virus?

James :)

Niet last gehad van, hij heeft hem nog.:(

Kun je die schijf in en andere computer erbij hangen en daar een virusscan uitvoeren?
Of op zoek gaan naar een scanner die vanaf cd rom gedraaid kan worden, op Ultimate Boot CD sataat er ook één.
 
xxaaxx zei:
Hallo allemaal,
Mij PC met Windows XP sp2 start normaal op, maar wanneer bij het inlogscherm op een gebruikersnaam klik wordt ik aangemeld en meteen weer afgemeld, dit gebeurt zelfs in de veilige modus. Weet iemand wat dit kan zijn??
Alex

Is dit bij alle accounts zo of alleen die van jouzelf?
Want je kunt proberen is direct na het aanmelden de SHIFT-toets ingedrukt houden (ongeveer 20 seconden). Helpt dit?

Het is het zeker waard om de link van James even te kijken.
 
in elk geval bedankt voor jullie reactie, maar helaas het heeft allemaal niet mogen baten.
Geen virus en in de windows herstelconsole werkte eea helaas ook niet. iemand nog andere ideeen?
 
Loop dit topic eens door.

Als je zegt dat je geen virus hebt, waar wel de kenmerken van aanwezig zijn, kan dit helpen, de file system in de map config onder windows\system32 vervangen en renamen met de file uit system volume information, even doorzoeken naar de map snapshot.

Indien het toch een blaster virus is, dan werkt dit ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan