Na aanpassingen in BIOS videokaart geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo,

Ik heb een Asus K8V dlx moederboard, een 'nieuwe' GeForce 7600 GS AGP 512MB videokaart geinstalleerd. So far so good, alles werkte prima hoewel ik het idee had dat de prestaties achterbleven (3dmark ging vaak schokkerig). Ik in de BIOS kijken .... ik zag dat een geheugenoptie in de AGP sectie op 64 MB stond, dus ik heb hem naar 256MB gezet (was max). en ook het voltage van 1.5 naar 1.7v gezet.
Instellingen opgeslagen en gereboot .... zwart beeld :S
Andere monitor aangesloten ....geen verbetering :(
Iemand een idee of ik iets kapot heb gemaakt door het wijzigen van instellingen? Ik heb mijn oude videokaart weer terug gezet, ook die geeft geen beeld ...

Ik heb ook de bios batterij eruit gehaald voor 3 uur, na het opnieuw erin doen biedt dat ook geen oplossing :\

Laatst bewerkt:
Haal even de bios batterij uit het moederbord, 5 minuutjes wachten en dan weer terug plaatsen, dan wordt de bios gereset

Haal even de bios batterij uit het moederbord, 5 minuutjes wachten en dan weer terug plaatsen, dan wordt de bios gereset

Oeps sorry vergeten te melden, dit heb ik gedaan, batterij is er 3 uur uit geweest, daarna werkte het alsnog niet :\

Zo zomaar kunnen dat het zomaar verhogen van de voltage iets beschadigd heeft....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan