Na aansluiten videokaart geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminati

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
Hallo,

ik heb vanmiddag een nieuwe computer-behuizing gekocht (Recom Powerstation), na alles te hebben overgezet van de ene naar de andere kast blijkt mijn beeld het niet meer te doen.

Videokaart was goed aangesloten (ook de voeding was aangesloten), mijn monitor geeft aan:

VGA ingang: Geen ingangssignaal

Ik werk nu weer met een andere videokaart maar ik wil de normale er wel weer in hebben, iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mijn systeem:

MSI K9AGM3-F
AMD Athlon 64 X2 Dual
Nvidia 9800 GT (Club 3D)

en de monitor is een HP v185ws,

alvast bedankt.

Hallo,

ik heb vanmiddag een nieuwe computer-behuizing gekocht (Recom Powerstation), na alles te hebben overgezet van de ene naar de andere kast blijkt mijn beeld het niet meer te doen.

Videokaart was goed aangesloten (ook de voeding was aangesloten), mijn monitor geeft aan:

VGA ingang: Geen ingangssignaal

Ik werk nu weer met een andere videokaart maar ik wil de normale er wel weer in hebben, iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mijn systeem:

MSI K9AGM3-F
AMD Athlon 64 X2 Dual
Nvidia 9800 GT (Club 3D)

en de monitor is een HP v185ws,

alvast bedankt.

wat bedoel je met
bedoel je de videokaart uit je oude behuizing, waarom kun je die er niet in doen?

Misschien moet je je VGA-kabels eens controleren, Heb je wel drivers geïnstalleerd

Heeft je moederbord een ingebouwde videokaart?Zo ja, schakel die dan uit in de bios.

*edit* Ik zie een blauwe stekkertje.......

00825.JPG

Laatst bewerkt:
wat bedoel je met bedoel je de videokaart uit je oude behuizing, waarom kun je die er niet in doen?

Misschien moet je je VGA-kabels eens controleren, Heb je wel drivers geïnstalleerd

Met de normale bedoel ik de 9800 GT, nu heb er er de 'oude' Sapphire X1650 in zitten, en daar werkt de monitor wel op, dus de VGA kabels zijn wel goed.

En de vga-ingang op het moederbord is uitgeschakeld. Ik zal het voor de zekerheid nog even nakijken. Kom hierop terug.;)

**update** VGA-ingang is uitgeschakeld;)

Laatst bewerkt:
Is opgelost, videokaart gewoon nog een keer weer aangesloten en hij doet het weer:D

Bedankt voor de moeite:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan