Na automatische updates Internet Explorer kapoet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

donbas

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Hallo allemaal,

Heb een raar probleem, Heb al een beetje rondgekeken en zie dat er meerdere mensen kampen met dit probleem... Kan echter geen oplossing vinden....

Mijn moeder heeft een laptop met windows vista (officiele versie) deze versie update zichzelf automatisch en installeerd de updates dus ook automatisch. Nu heeft ze al meerdere malen meegemaakt dat ze niet meer kon surfen op het internet nadat er updates waren uitgevoerd. Ze vertelde dat ze dan systeemherstel uitvoerde en zo kreeg ze de boel steeds weer aan de praat. Nu dus niet meer....

Het internet werkt echter wel. Skype werkt. Heel vreemd. Nog een vreemde systeemfout is dat de laptop geen cds/dvds meer kan lezen. De pioneer drivers werken niet meer code 33 volgens mij. Heb geprobeerd nieuwe drivers te installeren maar lukt allemaal niet. Moet de fabricant om raad vragen
Heb geprobeerd via een dvdtje Firefox erop te installeren maar onmogelijk dus :evil:

Ga het morgen via een externe harde schijf proberen. Maar alstublieft kan iemand mij vertellen wat dit voor raar fenomeen is? Begin steeds meer een hekel aan windows te krijgen! Het is toch belachelijk dat na een automatische update je laptop niet meer normaal functioneerd? Mijn moeder doet nooit rare dingen op haar laptop. Ze download nooit wat!

P.s de update was op 11 dec weet niet of dit helpt

Mvg,

Bas de Booij

Laatst bewerkt:
Het enige wat ik kan bedenken is dat je de update verwijderd. Dit kan via het confrigratiescherm. Bij xp is dit het:

Ga naar deze computer
Programma''s installeren of verwijderen
En dan bovenaan een vinkje plaatsen van Updates Weergeven
En nu verwijder je de update van 11 december.

Het is trouwens Code 39. De pioneer cd/dvd drive is ook nog is kapot gegaan! Snap er echt helemaal niks meer van. Kan dus niet eens Vista opnieuw installeren.

Weet iemand misschien een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan