na beantwoorden gaat de mail naar verzonden items,

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
i.p.v. bij postvak in te blijven staan met een pijltje waaraan je kunt zien dat je het hebt beantwoord.
Zo was het steeds, nu verdwijnen ze uit postvak in na beantwoorden en staan dan bij verzonden items.
Hoe kan dit ineens zijn veranderd?
 
Hoe het kan weet ik niet maar het beste kun je eens kijken bij de instellingen van Outlook. Opties/emailopties.
Misschien moet je weer kopie maken aanvinken.
 
even een vinkje zetten bij e-mailopties --> geavanceerde optie's bij de goede optie's.

Weet niet welke outlook en NL of EN dus kan je niet exact uitleggten hoe je er komt, maar via opties moet het te vinden zijn.
 
alles bekeken, kan het juiste niet vinden om aan te vinken

heb van alles al geprobeerd, maar zodra ik een bericht beantwoord is het weg naar verzonden items....heel irritant,
Wie kan het mij uitleggen?
 
Ik heb van alles zitten proberen. Weliswaar in OE maar dat lijkt in veel gevallen toch op elkaar.
Wat ik ook doe. Het 'pijltjes-bericht' blijft gewoon staan. Of ik nou wel of niet om een kopie vraag in verzonden items.
Dit zal door niemand uit te leggen zijn. Het MOET in die instellingen zitten maar waarom dan ineens anders.
Heb je nu misschien een Norton die op Spam controleert. Zoiets?
 
opgelost?

Op de een of andere manier lijkt het nu opgelost, ik ben wat voorzichtig want ik snap het nog steeds niet.
Ik heb wat geklikt op het rijtje pictogrammen boven de lijst verz. items, nl. een uitroepteken, paperclip, papiertje en een vlaggetje. dan verandert er ook vanalles. En staat er het er weerbij. Im kan echter nergens een uitleg vinden over dit gedeelte van het scherm en van OE.
Heel erg bedankt voor het meedenken Elisa!
 
En Gforze natuurlijk ook!
Weet je, soms moet je gewoon niet alles willen snappen van een pc. Als het maar werkt :D
 
haha, ach ja een bedankje is niet verplich natuurlijk :D

Maar thanx elisa :D :thumb: :thumb:
 
bedankje voor Gforze

sorry, was nog bezig met dat outlook gedoe en had niet goed gekeken verder. Maar ook bedankt natuurlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan