Hoi
ik heb een probleem met mijn speakers, ik heb al verschillende threads gelezen maar geen van die threads kon mijn vraag beantwoorden waarom mijn speakers het niet doen
na verkeerd geinstalleerde software crashte mijn computer, ik heb hem met behulp van de opstart cd's, geformateerd en XP er nieuw opgezet. alles leek prima en alles functioneert goed maar mijn speakers spelen geen geluid meer af van de computer
zowel aan de achterkan als aan de voorkant. [ (groene) audio uitgang]
als ik mijn audio stekker van de speakers op mijn iPod aansluit werken ze wel
bij de volumeregeling kan ik ook niet komen, ik krijg dan het volgende bericht:
"er zijn geen active mixapparaten beschikbaar, open het configuratiescherm als u mixapparaten wilt installeren"
bij configuratiescherm kom ik niet veel verder
bij eigenschappen voor Geluiden en audioapparaten kan ik bij;
volume niks veranderen
audio ook niks
spraak ook niks
en bij hardware zie ik allemaal apparaten maar ik zou niet weten hoe ik daarmee moet omgaan
verder weet ik niet veel van stuurprogramma's en geluidskaarten
ik weet wel dat ik een een geluidskaart type:
Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [A-1]
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem want ik zou graag weer muziek en geluiden willen afspelen om mijn computer ipv mijn iPod.
ik heb een probleem met mijn speakers, ik heb al verschillende threads gelezen maar geen van die threads kon mijn vraag beantwoorden waarom mijn speakers het niet doen
na verkeerd geinstalleerde software crashte mijn computer, ik heb hem met behulp van de opstart cd's, geformateerd en XP er nieuw opgezet. alles leek prima en alles functioneert goed maar mijn speakers spelen geen geluid meer af van de computer
zowel aan de achterkan als aan de voorkant. [ (groene) audio uitgang]
als ik mijn audio stekker van de speakers op mijn iPod aansluit werken ze wel
bij de volumeregeling kan ik ook niet komen, ik krijg dan het volgende bericht:
"er zijn geen active mixapparaten beschikbaar, open het configuratiescherm als u mixapparaten wilt installeren"
bij configuratiescherm kom ik niet veel verder
bij eigenschappen voor Geluiden en audioapparaten kan ik bij;
volume niks veranderen
audio ook niks
spraak ook niks
en bij hardware zie ik allemaal apparaten maar ik zou niet weten hoe ik daarmee moet omgaan
verder weet ik niet veel van stuurprogramma's en geluidskaarten
ik weet wel dat ik een een geluidskaart type:
Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [A-1]
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem want ik zou graag weer muziek en geluiden willen afspelen om mijn computer ipv mijn iPod.