Na defragmentatie werkt outlook express niet meer goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
84
A TCP/IP error occurred while trying to connect to the server. Account: 'pop3.zonnet.nl (1)', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC15


dit krijg ik als ik mijn zonnet acount wil downloaden
 
Schrijf de gegevens van je account over (pop3, smtp, inlognaam, password) en verwijder daarna het account.
Je mails en adresboek blijven staan.

Lees het document in de bijlage door, en voer het uit.
Als je een backup hebt gemaakt, verwijder dan het lange nummer.
Daarna pc herstarten, en nieuwe account aanmaken.
Smtp / pop3 enz. weer invullen, en je mails en adresboek importeren. (zie bijlage).

Je email zou weer moeten werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan