na driver instaleren niet meer dan 4 kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

army of renault

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
hallo

ik heb vandaag een computer upgrade gedaan.
maar nu instaleer ik de drivers van me videokaart en dan krijg ik niet meer dan 4 kleuren.
als ik hem uninstaleer dan heb ik weer normaal 32 kleuren:S

het gaat hier om de:
videokaart: msi nx8600gts t2d series nvidea

het zit op een msi g31m3 moerderbord
cpu 2,4ghz
2gb werk geheugen

weet iemadn wat dit ken wezen?

mvg melvin

Ja, die driver is kennelijk toch niet "je van het" voor jouw systeem. Waarom deed je de update, werkte het allemaal niet naar behoren?

Ja, die driver is kennelijk toch niet "je van het" voor jouw systeem. Waarom deed je de update, werkte het allemaal niet naar behoren?

nee heb nieuw moerderbordt en nieuw video kaart.

maar als ik het niet instaleer heb ik gewoon alle kleuren en waneer ik de videokaart via de drivers instaleer dan hou ik maar 4 kleuren over en ken die alleen mar op 800 x nog wat

't is ongetwijfeld toch niet de goede driver. Wat je het beste kunt uitproberen is het volgende. Download bij MSI het programma Live! update en installeer dit.

Ga vervolgens naar apparaatbeheer en klik rechts op de videokaart. Kies voor dé-installatie van de adapter. Start nu je pc op en laat Windows de kaart opnieuw detecteren en installeren.

Activeer nú Live! update en MSI biedt je de juiste driver aan.

als ik dat live update doe van msi vindt hij geen drivers voor mijn videokaart.
alleen voor bios maar er was wel nieuw hardware gevonden van me videokaart en toen heb ik hem laten update zegmaar

zolang ik die drivers niet instaler alleen bij dat hardware toevoegt gaat alles goed
heb zwaar spel er op gespeelt en dat deed ie goed dus zal wel goed wezen zo

bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan