Na driver installatie zijn alle kleuren heel gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donderkat

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Ik heb de driver van de Nvidia GeForce NX 7600GS gedownload en geinstalleerd, na een reboot starte ik weer op en had ik 4bits kleuren, maar ik kon ook niets anders selecteren.

Ik heb de driver gewoon van de Nvidia site afgehaald.

Weet iemand de oplossing, bij voorbaat dank.

Dan zal in apparaatbeheer vast wel een uitroeptekentje of een cirkeltje staan voor de adapter.

Los het voorlopig op door in apparaatbeheer rechts te klikken op de adapter en vervolgens te kiezen voor eigenschappen, stuurprogramma en dan vorig stuurprogramma. Het laatste goed werkende stuurprogramma wordt teruggezet en je kunt nu eerst gaan zoeken naar de reden waarom die nieuwe het niet wilde gaan doen.

Een reden bij Nvidia is veelal dat het zich beter laat installeren (de nieuwe) als eerst de oude is verwijderd.

Laatst bewerkt:
Dan zal in apparaatbeheer vast wel een uitroeptekentje of een cirkeltje staan voor de adapter.

Los het voorlopig op door in apparaatbeheer rechts te klikken op de adapter en vervolgens te kiezen voor eigenschappen, stuurprogramma en dan vorig stuurprogramma. Het laatste goed werkende stuurprogramma wordt teruggezet en je kunt nu eerst gaan zoeken naar de reden waarom die nieuwe het niet wilde gaan doen.

Een reden bij Nvidia is veelal dat het zich beter laat installeren (de nieuwe) als eerst de oude is verwijderd.

Het is verholpen door het deinstalleren van de oude drivers, Service Pack 2 te installeren en daarna de nieuwe drivers.

Alleen zit ik nu met een ander probleem maar dat gaat over geluid.

Start maar een nieuwe vraag in de juiste sectie. Dat gaan we dan oplossen.

Is al niet meer nodig, aangezien ik ICT wil doen heb ik flink gekloot in de BIOS en heb het weer goed gekregen.

Het was in verband met m'n geluidsysteem dat kraakjes gaf, in plaats van geluid. Het leek meer op een Error Message. Maar het is opgelost, toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan