Kleineeexx
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2013
- Berichten
- 3
Hallo allemaal,
Ik ben op mijn werk bezig met een agenda voor mijn afdeling.
Hierbij werken we met dossiers, een papieren agenda werkt een beetje moeilijk.
Maar nu probeer ik voor elkaar te krijgen om zodra er in cel A ergens een JA staat dat hij de cellen: behandeld, dag+datum, dossiernummer en behandeld door, automatisch naar het tabblad archief zet.
En dan elke keer een rij eronder. Anders raken we een beetje in de war met wat er al wel en nog niet is gedaan.
Heb al een paar dingen geprobeerd maar kom er gewoon niet uit...
Iemand een idee?
Bekijk bijlage Voorbeeld agenda.xlsx
Ik ben op mijn werk bezig met een agenda voor mijn afdeling.
Hierbij werken we met dossiers, een papieren agenda werkt een beetje moeilijk.
Maar nu probeer ik voor elkaar te krijgen om zodra er in cel A ergens een JA staat dat hij de cellen: behandeld, dag+datum, dossiernummer en behandeld door, automatisch naar het tabblad archief zet.
En dan elke keer een rij eronder. Anders raken we een beetje in de war met wat er al wel en nog niet is gedaan.
Heb al een paar dingen geprobeerd maar kom er gewoon niet uit...
Iemand een idee?
Bekijk bijlage Voorbeeld agenda.xlsx