Na een tijdje niet meer surfen, wel internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

solyrref

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Hallo allemaal!

Ik ben helemaal radeloos, heb van alles geprobeerd en weet het helaas niet meer! Ik werk al heel lang met computers en internet, maar dit gaat mij helaas te boven.

Sinds een paar maanden geleden heb ik het volgende probleem:

Na een reboot of opstart werkt alles naar behoren (momenteel werk ik met 3 browers, t.w. IE, Firefox en Chrome, waarbij ik alleen Chrome echt gebruik, aangezien ik met alle browsers hetzelfde probleem heb), kan ik gewoon surfen, chatten enz. Na een tijdje (verschilt iedere keer) blijft 1 of meerdere pagina's hangen om vervolgens geen verbinding meer te kunnen maken. Hetzelfde kan ik checken met mijn Gmail Checker, die heeft plots geen verbinding meer. Nadat ik de browser afsluit en opstart geeft hij aan dat er geen verbinding is. Ik kan wel gewoon chatten, dus er is niks aan de hand met mijn verbinding. Tevens heb ik dit probleem op verschillende verbindingen: Thuis draadloos via een router, thuis aangesloten op de router, bij mijn moeder draadloos op de router en op mijn werk (basisschool scholennetwerk). Na een reboot is alles weer in orde, maar na een tijdje weer hetzelfde probleem.

Wie kan mij helpen? Heb ook al geformatteerd (was ook wel nodig na een tijd), maar helaas was dit ook niet de oplossing.

Alvast bedankt!

Groet,

Ferry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan