na exporteren contacten alle contacten weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter gfbl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gfbl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2014
Hallo,

Ik heb de contacten geexporteerd vanuit outlook 2003 naar een pst-bestand. Nu zijn al mijn contacten verdwenen uit mijn mail.
Ik wil het importeren op een andere pc naar outlook 2010 maar het lukt me met geen mogelijkheid. Ik gebruik deze handleiding en kom t/m punt 8. Daarna kan ik niet de map contacten kiezen die ik wil om in te kunnen importeren. Bij de doelmap staat een map die ik niet wil en ik kan dus niet naar de map contacten. Iemand een idee?

MvG
Goof

Wel een idee, Ik denk dat dit is gebeurt.

Je kunt items uit veiligheidsoverwegingen ook exporteren naar een bestand met persoonlijke mappen (.pst) en het bestand ergens anders opslaan. Een PST-bestand kan alleen in Outlook worden gelezen. Mapontwerpeigenschappen zoals machtigingen, regels, beschrijvingen, formulieren en weergaven gaan verloren bij het exporteren naar een bestand met persoonlijke mappen. Alleen de inhoud zelf wordt geëxporteerd. Dit is denk ik wat er bij jou gebeurt is.

Ik zocht eens wat voor je op voor meer duidelijkheid. Nu hoop ik dat je er wat mee kunt. (Begrippen) klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan