• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Na filteren uit listbox maar vier kolommen kopieren naar een blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vandecat

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2018
Hallo,

Wie kan mij verder helpen bij kopiëren van kolom 6,7,8 en 9 uit mijn listbox van ronde jongen naar selectedkweek.
De rest van kolommen in selectedkweek wordt verder aangevuld met formules en opmaak, zie vb bij blad 1-ronde.

Dirk

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Code:
Private Sub C_1_0_Click() ' copy n blad SelectedKweek
 If LB_0_1.ListCount > 0 Then
   Sheets("selectedkweek").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(LB_0_1.ListCount, 4) = Application.Index(LB_0_1.List, 0, Array(6, 7, 8, 9))
    MsgBox "De gegevens zijn gekopieerd sheet SelectedKweek.", vbInformation + vbOKOnly, " WEGSCHRIJVEN "
End If
End Sub

Harry

De code doet zijn werk, maar bij filteren kopieerde hij altijd de eerste rij van de gegevens uit listbox
en de rest niet.

Dirk

@HSV is ook maar een mens :)

Code:
Private Sub C_1_0_Click() ' copy n blad SelectedKweek
  If LB_0_1.ListCount > 0 Then  Sheets("selectedkweek").Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(LB_0_1.ListCount, 4) = Application.Index(LB_0_1.List, evaluate("row(1:"&LB_0_1.ListCount&")"), Array(6, 7, 8, 9))
End Sub

Las ik iets over het hoofd?
Ik vond het al een uitzoekerij genoeg met die summiere omschrijving. :)

@snb dat weet ik:eek:
Reactie op @HSV, ben van de jaren 50 moeder taal Frans en op 16 jaar gaan werken met
45 dienst nu op rust. Excel geef mij enorm veel plezier om mee tewerken, voor mij is het
allemaal zelf studie en een hobby in de wintertijden. Daarom mijn dank aan dit forum helpmij.nl.

De code snb geef een fout ....ListCount&”)”), ....9)) heb al End if bij geplaatst, sheet naam
foutjes verbeter maar luk mij niet, het is allemaal niet gemakelijk.

De code loopt hier vlekkelings.
Zorg voor spaties tussen de ampersands.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan