na formatere nog steeds het zelfde?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik had een andere topic maar die is nu niet nodig nou heb ik vanmorge gewoon xp opniıeuw geinstaleerd wat blijkt videokaart driver niet wordt geinstaleerd dus ik kom savonds thuis xp gedownload in 10min clean geinstaleerd alles ging goed maar toen ik videokaart driver wou instalere kreeg ik weer een fout wat is nou de fout die doe? het is altijd zonder problemen gegaan:evil:

Niet dat ik een directe oplossing weet, maar je zult, voor hulp, toch echt moeten vermelden:
1. De precieze foutmelding die je kreeg
2. Een link naar de driver-software die je gebruikte
3. Wat voor grafische kaart/grafische chip je in je computer hebt.

Tijs.

Niet dat ik een directe oplossing weet, maar je zult, voor hulp, toch echt moeten vermelden:
1. De precieze foutmelding die je kreeg
2. Een link naar de driver-software die je gebruikte
3. Wat voor grafische kaart/grafische chip je in je computer hebt.

Tijs.

1-http://img268.imageshack.us/img268/6024/adszuk.png is turks maar er staat bestand nıet gevonde ofzo
2-gewoon atı amd hotfıx ofzo
3-2600pro agp

Probeer eerst eens de Catalyst driver, die (zover ik kan nagaan) geschikt is voor je grafische kaart en ook 'in het Turks' te installeren is: Kies de "Display driver only" versie die op deze pagina staat.

Werkt dit niet, terwijl de driver tijdens de installatie wél aangeeft (eigenlijk) geschikt te zijn voor jouw grafische kaart, dan zou ik het m.b.t. die XP installatie en het installeren van die driver heel anders doen:

Installeer XP opnieuw, laat (voorlopig) grapjes zoals Vista thema's achterwege, laat Rocketdock/Objectdock achterwege, laat andere programmatuur ook achterwege, installeer de Windows updates, installeer dan de grafische driver.
[Kortom: Begin met een kale, geupdate XP, en probeer dan de grafische driver te installeren]

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Windows XP Premium bestaat niet.
Het is niet meer dan alleen veel onnodige progjes die meedraaien met XP zodat het lijkt alsof je een betere besturingssysteem hebt. :confused:

En dus trager systeem krijgt, daar waar ook de fouten misschien vandaan kunnen komen. :confused:

Ik stel voor om een echte " schone" windows te installeren, daarna nog een keer proberen met de drivers die op de cd staan van jou videokaart (als je deze in bezit hebt).

Je hebt al aan gegeven dat na het formatteren, lijkt alsof het niet geholpen heeft.
Ik zou dan formatteren 2x uitvoeren.
Nadat hij klaar is met de eerste keer formatteren, pc uit en dan weer opnieuw via de cdrom setup weer formatteren.
Wel op normaal/ langzaam formatteren zeker niet op snel, dan kan het namelijk delen overslaan die niet worden geformatteerd ;).
Zoals mogelijk instellingen, drivers en wat ik ook al meegemaakt hebt hele profielen die blijven staan op een snel-format.

Windows XP Premium bestaat niet.
Het is niet meer dan alleen veel onnodige progjes die meedraaien met XP zodat het lijkt alsof je een betere besturingssysteem hebt. :confused:

En dus trager systeem krijgt, daar waar ook de fouten misschien vandaan kunnen komen. :confused:

Ik stel voor om een echte " schone" windows te installeren, daarna nog een keer proberen met de drivers die op de cd staan van jou videokaart (als je deze in bezit hebt).

Je hebt al aan gegeven dat na het formatteren, lijkt alsof het niet geholpen heeft.
Ik zou dan formatteren 2x uitvoeren.
Nadat hij klaar is met de eerste keer formatteren, pc uit en dan weer opnieuw via de cdrom setup weer formatteren.
Wel op normaal/ langzaam formatteren zeker niet op snel, dan kan het namelijk delen overslaan die niet worden geformatteerd ;).
Zoals mogelijk instellingen, drivers en wat ik ook al meegemaakt hebt hele profielen die blijven staan op een snel-format.

oke dan doe ık wel als ık thuıs wel:) ff downloade ın 10mın dus 2x langzaam hoe lang gaat dat duren? maarja ık ben weg naar school;)

Hoelang dat zal gaan duren is afhankelijk van de grootte van jou hardeschijf.:)
Voorbeeld:
Mijn hardeschijf 320 GB duurt 1x langzaam formatteren bijna 1 uur.
Een kleinere hardeschijf van mij 80 duurt 10 A 15 minuten.
:thumb:

Hoelang dat zal gaan duren is afhankelijk van de grootte van jou hardeschijf.:)
Voorbeeld:
Mijn hardeschijf 320 GB duurt 1x langzaam formatteren bijna 1 uur.
Een kleinere hardeschijf van mij 80 duurt 10 A 15 minuten.
:thumb:

pf duurt lang man xd 50minuten bezig en nu 50% wat een ... ding ik hoop zo erg dat die weer normaal gaat doen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan