Na formateren geluidsproblemen!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paddepoel

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Hallo,

Onlangs heb ik mijn computer geformateerd en heb een beetje alles er weer op gezet, maar nu doet mijn geluid het niet.
Ik ben niet zo'n hele computerexpert dus ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen helpen.
Mijn geluidskaart zit volgens mij bij mijn moederbord in...en ik kan me nog vaag iets herinneren van ac 97 nog wat??
Ik heb ook al iets geinstalleerd en hij speelt nu de geluiden ook wel af zonder een foutmelding te geven bij Mediaplayer, maar ik hoor echt helemaal niks..de draden zitten er wel allemaal goed in????
HELP?

Bedankt voor je reactie, heb het geinstalleerd maar nog steeds geen geluid.
Normaal gesproken geeft hij een foutmelding aan in Mediaplayer als iets niet klopt of niet geinstalleerd is, maar dat doet hij nu ook niet, ik zie hem afspelen, maar gewoon geen geluid.
Heeft het niet met een digitale handtekening te maken van xp? of staat dat erbuiten?:confused:

En in het configuratiescherm, staat daar het geluid niet op dempen of de schuifbalk helemaal naar rechts?

Nee, staat ook allemaal goed, nergens een vinkje voor dempen..raar dit...snap er niks van.

Ik ook niet meer, je hebt nu wel alles doorlopen. Enigste dat ik nog kan bedenken is dat je geluidsboxen het gewoon niet meer doen. Heb je nog een setje om dat te testen? :confused:

Euh..ja, moet ik vast wel aan kunnen komen, zal verder kijken wat ik allemaal nog kan doen, in elk geval bedankt voor het meedenken!! :thumb:

Succes, ik hoor het nog wel van je als ie het weer doet. ;)

je hebt toch ook een cd bij de computer draai die maar eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan