na formateren kan ik opeens geen draadloos internet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmartin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
hallo,

Ik heb een virus op mijn computer gehad en ik kon er niks meer mee, ik heb computer geformateerd en nieuwe windows xp erop gezet. Ik heb draadloos internet in mijn huis maar ik kon opeens niet meer verbinden. Er zit als het goed is iets in de laptop die dat ontvangt maar windows zegt dat ie dat apparaat niet kent ofzo. dus ik denk dat ik daarom geen verbinding kan maken. weet iemand hoe dat zit of hoe je dat kan tegen gaan.

alvast bedankt voor u hulp

Groetjes Martin

Ja, je zal de drivers van je netwerkkaart nog niet geïnstalleerd hebben.
Merk en type laptop graag.

Haal eerst update voor zowel windows als de driver voor deze netwerkkaart.

Als je alles update zal het pas werken want je hebt alles terug gezet tot toen deze nog nieuw was en dan kan jaren terug zijn.

Pas na alle update en nieuwste drivers via netwerk kabel binnen gehaald te hebben weer proberen.

euh ik ben op het moment niet thuis maar ik geloof dat het een IBM ThinkPad R51 is

Zodra je het zeker weer kan je op de site van de fabrikant voor drivers kijken.

IBM ThinkPad R51
Model: 2373-19G

dit is hem ik zou wel even kijken

IBM Thinkpad T40
Model: 2373-19G

foutje dit is hem maar wat moet ik met die drivers want er zit als het goed is al een driver in dus ik hoef geen nieuwe

Ik heb in device manager gekeken en daar staan vraagtekens onder other devices. en ik heb die driver gedownload van die link die ik van u kreeg maar als ik alle stappen stap voor stap doe moet ik op een gegeven moment Cisco Systems PCI Wireless LAN Adapter aantikken onder network adaptars maar die staat er niet bij en in other devices staat ook geen network controller.

Je zal op de één of andere manier toch je wireless apparaat moeten aanwijzen. Dit is echt de driver die erbij hoort.
Kan je een volledige screenshot plaatsen van je apparaatbeheer?

Het duurt helaas heel lang met de printscreen uploaden maar ja ik zou naar het werk. ik zou wel een keertje kijken als ik genoeg tijd heb. zo ie zo bedankt voor de moeite

is er een andere manier om die screenshot aan jou te laten zien want als ik hier een bijlage wil uploaden doet ie dat niet

Dan doe je iets fout. Bijlage mag niet groter dan 100 KB zijn hè....
Je kan hem desnoods mailen. Je kan mij vinden via contacts.

En eh... wel ook eerst de chipset drivers geinstalleerd?

Probeer van mijn link eerst maar even de Intel Wireless Lan driver, denk dat dat goed genoeg is!

Zou inderdaad heel goed kunnen.

@mrmusic, waarom vergeet ik die altijd ?? :p

Verder blijkt uit zijn screenshot dat zijn Ethenetcontrollor en Multimediacontroller niet zijn geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan