na formateren kan ik opeens geen draadloos internet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik lijk misschien nu wel een beetje dom maar ik snap niet hoe ik bij die link de intel wireless lan driver kan vinden

Klik HIER op en dan krijg je een schermpje waar je op I AGREE klikt en dan gaat de download vanzelf beginnen. Vervolgens installeer je die gewoon op de locatie die hij zelf aangeeft.

Oke ik heb dat allemaal gedaan maar dan moet ik op een gegeven moment de driver repareren maar als ik dat heb gedaan dan krijg ik een melding van intel wireless dat de driver niet is geinstalleerd. Maar buiten dit zou het misschien ook kunnen wezen dat ik iets anders moet downloaden omdat ik hier thuis een fritzbox heb. oh ja en na dat ik dit heb geinstalleerd verdween de multimediacontroller bij device manager maar ethernet controller kon ik niet instaleren

Ik heb dat cisco aironet driver ook gedownload maar als ik die wil instaleren moet ik een de driver er in en er weer uit halen maar er zijn allemaal klepjes onder de laptop die ik open kan maken maar ja welke is dat. maar daar kom ik wel achter maar kan iemand misschien bevestigen of ik wel de goede richting op ga

Waarom download en installeer je nu die intel wireless niet uit mijn link???

dat heb ik gedaan
maar dan zegt ie dat de driver niet is geinstalleerd en ik had ie ook al op de computer want ik heb hem vervangt

ik heb deze 2 gedownload nu Ethernet (Intel PRO/1000 LAN adapter software) for Windows XP, 2000 - ThinkPad R50, R50e, R50p, R51, T40, T41, T41p, T42, T42p, X31, X32, X40, X60, X60s, X60 Tablet

, EN ,

Intel Wireless LAN (abgn, abg, bg) for Windows XP - ThinkPad

Ik heb iemand gevraagd die de zelfde laptop heeft dat komt omdat deze laptop een oude is van een bedrijf. maar daar stond bij network adapters 11a/b/9 wireless LAN mini pci adapter.
en als je dat opent bij manufacture arcadyon technology corporation
en daar onder bij location pci slot 1 pci bus 2 function 0

Miss dat iemand nog een oplossing weet

alvast bedankt

Vraag;

Kan iemand anders met Uw code wel draadloos de verbinding krijgen?

Als dit zo is nogmaals opnieuw de beveiliging code invoeren, en elke tikfout geeft een onoplosbaar probleem.

dus vooral hoofd en kleine letters goed invoeren.

Verder is een losse kaart of USB stick met bijgeleverde drivers mogelijk, als dan wel lukt is de kaart stuk en een losse insteken is meestal goedkoper.
Vanaf €12,- al USB en kaarten gezien van Sweex met software op CD.

Ik heb nergens een beveiligings code nodig dacht ik. Maar die driver deed het voor dat ik de laptop formateerde ook die kan na het formateren toch niet zomaar kapot gaan.

Als je zonder code Wifi werkt is misbruik mogelijk, alleen boeren in rustige gebieden en nauwelijks buren kunnen dat nog veilig doen.

Bij strafbare feiten op Uw IP adres kunt U afgesloten worden en eventueel veroordeeld.
Bij Spam verstuurders die Uw adres misbruiken is U verantwoordelijk.

Dus stel op modem en PC een code in, alle nieuwe modems zijn door provider vaak van code voorzien.

Verder antwoord U niet of andere Laptops wel verbinding kregen.
Want als ik mijn laptop zou pakken, weet ik of het Uw computer of modem is.

De kans bestaat namelijk dat Uw modem niet meer draadloos uitzend.
Dus zoek eerst zekerheid en meld dat hier of Uw modem nog signaal uitzend.

Diverse Zyxel modems kun je in en uit schakelen en staan van fabriek af uit.
Pas na invoeren code word deze actief.
Dus een 2e PC of van vrienden of buren vragen om de verbinding te testen is eerste stap.

Als deze wel signaal kreeg kan de draadloze ingebouwde kaart defect zijn.
Door een losse PCI of USB ontvanger los in te steken met drivers voor deze die erbij zitten, is het vaak makkelijker op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan