Na formateren werkt draadloos internet niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heijmen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Hallo,
Ik heb mijn Acer aspire 5720Z geformateerd en met een iligale windows vista cd geinstalleerd want ik kreeg geen cd toen ik mijn laptop aankocht.
Ik heb al gekeken voor drivers op acer.com enz.
Ook als ik mijn knopje van draadloos internet aanzet gaat er niks branden, ervoor wel.
Ik snap er helemaal niks meer van, ik wil graag hulp als dat kan.
Heb al van alles gedownload op acer.com maar niks werkt.
Als ik verbinding met internet maak dan staat er alleen Inbel verbinding of LAN.
Lan werkt wel maar draadloos niet,
Bedankt alvast.

Mvg Frank Heijmen

Wat versta jij onder een illegale Windows CD? Als jij daarmee bedoelt dat het een CD van iemand anders is, dan is dat géén illegale CD. Zolang als jij maar tijdens / kort na de installatie JOUW serial hebt ingevoerd, is deze installatie 100% legaal.

Het feit dat de LAN werkt en draadloos niet, zou ook kunnen liggen aan het feit dat je de software, nodig voor draadloze verbinding (welke provider heb je en heeft die een CD'tje met installatiesoftware meegeleverd?) nog niet hebt geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Toen je de eerste keer je laptop opstarte is jou de vraag gesteld of je een back-up van je systeem wilde maken.
Op een verborgen partitie staat namelijk windows vista.
start eens opnieuw op en druk tijdens het opstarten (zwarte scherm) op shift+f10
Met een beetje geluk kun je dan de recovery uitvoeren.

Je had direct toen je de laptop in gebruik had genomen zelf herstel dvd's aan moeten maken.
Maar je hebt toch de orginele serial van je windowsvista bij de laptop gekregen die had je kunnen gebruiken was er niets aan de hand geweest met illigaal verhaal.

Je had direct toen je de laptop in gebruik had genomen zelf herstel dvd's aan moeten maken.
Maar je hebt toch de orginele serial van je windowsvista bij de laptop gekregen die had je kunnen gebruiken was er niets aan de hand geweest met illigaal verhaal.

Zie mijn bericht van 20.18 uur. Misschien dénkt TS dat íe een illegale Windows installatie heeft, terwijl deze mogelijk hartstikke legaal is, maar dat weten we pas als TS zelf reageert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan