Hallo iedereen,
Ik heb een paar dagen geleden de oude laptop van mijn moeder gekregen, voordat ik em ging gebruiken heb ik de C schijf geformatteerd zodat ie weer lekker schoon was.
Maar toen ik thuis kwam en mijn internetkabel erin gedaan had, deed mijn internet het niet.
Hij geeft aan "1 van de netwerkkabels niet aangesloten" terwijl ik de kabel er gewoon hebben inzitten.
Voor de het formatteren deed het internet het nog wel.
Ik heb nu inmiddels al een paar dingen geprobeerd:
1. Mijn netwerk drivers opnieuw geinstalleerd
2. Via Everest gekeken of er miss nog een netwerkkaart was die windows niet had herkent.
3. Mijn modem gereset( dus stekker eruit gehaald en na 30 sec weer aansluiten)
Maar heeft allemaal nog niks geholpen
Dus mijn vraag aan jullie nu dus, hebben jullie eniog idee waar het aan kan liggen? want word er langzamerhand wel sjag van
Alvast Bedankt!:thumb:
Groeten Sebasken
Ik heb een paar dagen geleden de oude laptop van mijn moeder gekregen, voordat ik em ging gebruiken heb ik de C schijf geformatteerd zodat ie weer lekker schoon was.
Maar toen ik thuis kwam en mijn internetkabel erin gedaan had, deed mijn internet het niet.
Hij geeft aan "1 van de netwerkkabels niet aangesloten" terwijl ik de kabel er gewoon hebben inzitten.
Voor de het formatteren deed het internet het nog wel.
Ik heb nu inmiddels al een paar dingen geprobeerd:
1. Mijn netwerk drivers opnieuw geinstalleerd
2. Via Everest gekeken of er miss nog een netwerkkaart was die windows niet had herkent.
3. Mijn modem gereset( dus stekker eruit gehaald en na 30 sec weer aansluiten)
Maar heeft allemaal nog niks geholpen

Dus mijn vraag aan jullie nu dus, hebben jullie eniog idee waar het aan kan liggen? want word er langzamerhand wel sjag van

Alvast Bedankt!:thumb:
Groeten Sebasken