Na formatteren geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Nadat ik mijn pc heb geformateerd heb ik gen internet er meer op.
Ik weet ook niet hoe ik dit weer moet installeren.

Wie kan mij zo goed mogelijk alles uitleggen?
Gebruik windows XP:thumb:

Groeten, Maarten

kijk eens onder hardware of je netwerkkaart goed geinstalleerd is

Wellicht zinvol om enkele dingen te vermelden:
1. Gebruik je een Internet-Router, of zit je direct aan je ADSL danwel kabelmodem? Indien Internet-Router, welk merk & type, en sluit je daarop aan via draadloos of netwerkkabel? Indien rechtstreeks aan ADSL danwel kabelmodem, heb je in nog wat veranderd aan de instellingen van de ADSL modem of kabelmodem?
2. Wat voor netwerkkaart gebruik je (merk & type). Indien ingebouwd in moederbord, vermeld dan ook daarvan merk & type.
3. Welke provider gebruik je?

Een schema'tje van het hele Internet-traject zou kunnen helpen, een voorbeeld (mijn eigen situatie):

Netwerkkaart: Asus P4PE moederbord, ik gebruik de ingebouwde bedrade netwerkkaart (Broadcom NetExtreme)
|
Internet-Router: Linksys BEFSR41 Internet-Router
|
ADSL Modem: Speedtouch Home ADSL modem
|
Abonnement/Provider: Quicknet ADSL (over analoge telefoonlijn).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Instellen Internet verbinding

Ik neem aan dat je windows XP erop hebt gezet?
Ga naar start, configuratiescherm, netwerkverbindingen.
Wizard gebruiken.Gegevens van je internet-provider bij de hand houden.
Als je specifiekere informatie wil, zal je toch meer gegevens moeten geven, zoals besturings systeem, gebruik je een router. Heb je ADSL of kabel (of telefoonlijn)?
Heb je vast ipadres of wisselend enz.
Succes.

na formateren geen internet

na het formateren heb ik ook geen internet meer...bij netwerkverbingen staat ook maar 1 ding dat is die netwerkkaart 2 1394-verbinding..maar ik moet geloof ik lan hebben? hoe krijg ik dat voor elkaar?

Hallo !

1394 is je firewire verbinding en GEEN netwerkkaart !

Staan er gele vraagtekens in je apparaatbeheer ?

Netwerkkaart goed geinstalleerd ? (Sorry Bas9), maar nog geen antwoord.

Greetz,

Harry.

er staat bij netwerken alleen die 1394 meer niet..ik denk dat de netwerk kaart nog geinstalleerd moet worden ofzo?
maar ik zou niet weten hoe..gr arnoud

gele vraagteken in apparaat beheer:

ethernet controller
multimedia audiocontroller(2x)
SM-buscontroller
videocontroller
videocontroller(vga-compatibel)

gr arnoud

Dus gewoon even de drivers installeren vanaf het CD'tje dat je bij je MOBO hebt gekregen !

Als je dat niet hebt, kun je die op internet vinden op de site van de MOBO-bakker.

Lukt het dan nog niet, dan horen we dat wel.

GREETZ,

Harry.

welke drivers bedoel je?...hij geeft geloof ik wel iets met ati aan?..bedoel jedat?
kun je precies aangeven waar ik die kan vinden..met een link?..bedankt gr arnoud

ik heb eerlijk gezegt nog nooit van mobo gehoort maar ik zal even kijken of ik iets kan vinden..en waar kan je zien wat de mobo is van mijn computer?

Hallo

Is moederbord duidelijker ?

Kijk in Everest gewoon bij moederbord, klaar !

Greetz,

Harry.

oke bedankt ik zal het vanavond is proberen maar op die computer heb ik geen internet dus zal ik het bestandje op cd moeten branden...ik zal het vanavond proberen en ff zeggen of het gelukt is..bedankt he..gr arnoud

mobo gegevens: Moederbordfabrikant firmanaam: Gigabyte Technology
er staat ook nog iets over N-force en N-vidia
waar moet ik nou de drivers van downloaden
groeten arnoud

ik kan op die pc ook niks downloaden heb jah geen internet dus hoe kom ik aan de installatie dingen van de drivers..gr arnoud zou je me kunnen helpen?

ja maar op die pc kan ik niet op internet dus hoe kom ik dan op die site?

Je kunt die spullen die je download voor je moederbord toch wel op een memorystick of een cd'tje zetten??

Tijs.

als ik dat bestandje krijg wil die hem direct installeren maar op deze pc moet ik dat niet hebben...ik moet dat bestandje op een andere pc hebben maar ik dat niet opslaan of iets dergelijks:S?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan