Na formatteren geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zodra je het programma/driver gevonden hebt, klik er rechts op, en kies doel opslaan als.

Zet het dan in mapje, waar je het later dan vanaf op memorystick of cd zet.

Tijs.

na formateren geen internet

jah dat kan dus niet...je kun hem installeren of niet installeren kon je hem maar opslaan

kunnen jullie mij misschien een link sturen van de benodigde drivers?
k heb geen idee waar ik moet zoeken

Dan moet je wel meer informatie verschaffen, je gegevens van 'iets met nforce, gigabye moederbord' is absoluut niet specifiek genoeg.

Kijk op de doos van het moederbord welke de fabrikant is (dat zou vlgs. jou Gigabyte moeten zijn), en de volledige typebenaming van het moederbord. Dit hoort ook op danwel in het boekje dat bij het moederbord is geleverd is te staan.

Tijs.

Laatst bewerkt:

k7 triton series
agp8x/dual/channel DDR moederboard

kun je hier wat mee..gr arnoud

Nee, hier kan ik nog niet veel mee.

Wat ik nodig heb is een aanduiding die begint met GA-

dus bijvoorbeeld: GA-6GXDW

We horen het wel.

Tijs.

na formateren ook nog geen geluid

het internet doet nu...maar het geluid nog niet..weten jullie toevallig ook hoe ik dat kan oplossen?..moet denk ik ook nog geinstalleerd worden?

Hoi !

Audip-drivers staan op dezelde pagina !

greetz.

Harry.

nog 1 vraagje

muziek doet het ook weer:)..maar er staat dat ik windows moet activeren..maar volgens mij heb ik dat nummer van echtheid niet eens meer...hoe moet dat?

computer start steedsopnieuw op

fat32 ofzoiets heeftie aan..de schijfruimte van een of meer stations moet op cosisentie worden gecontroleerd ofzo geeftie aan..en als hij dan is opgestart, start de pc ook zo weer opnieuw op..kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan